Gemeente Amersfoort

ms 7 juli 1999

Contract samenwerking stadsbanken ondertekend

De Stadsbank Amersfoort en de Volkskredietbank Hilversum vormen sinds 1 juli samen met de Volkskredietbank Almere een nieuw samenwerkingsverband onder de naam: Stadsbank Midden Nederland. Het was de beste manier om voortbestaan van de stadsbank te garanderen.

De Stadsbank Midden Nederland gaat werken vanuit drie kantoren: in Amersfoort, Hilversum en Almere. De gemeente Amersfoort blijft bestuurlijk medeverantwoordelijk voor de Stadsbank Midden Nederland door toetreding tot de stichting Volkskredietbank Hilversum.

Voor de mensen die steun zoeken bij de Stadsbank, verandert er niets. De Stadsbank blijft hulp aan mensen met problematische schulden helpen en persoonlijke leningen tegen een zo laag mogelijk tarief verstrekken. Iedereen kan nog steeds terecht in het gebouw aan de Hellestraat. In de toespraak ter gelegenheid van de ondertekening van de contracten, legde wethouder R. Boer er de nadruk op dat de dienstverlening aan de burgers door de samenwerking niet alleen is gewaarborgd maar zelfs nog wordt verbeterd.

Deel: ' Contract samenwerking stadsbanken Amersfoort ondertekend '