Nederland is klaar voor Cool Bear®

DE MEERN, 20140325 -- Met haar vruchtenlimonade speelt Cool Bear® in op het groeiende aantal mensen met overgewicht en diabetes. Vorig jaar was Stevia nog vrijwel onbekend en was Cool Bear® de eerste die haar product hier volledig mee had gezoet. Dit jaar is Stevia veel bekender en zijn de consumenten toe aan de 100% natuurlijk suikervrije producten van Cool Bear®. Dit bleek nogmaals tijdens de afgelopen Huishoudbeurs. Het aantal verkooppunten en fans groeit met de dag.

Het antwoord rond het probleem ‘overgewicht, teveel suiker en calorierijke producten’
Cool Bear® is een gezondere keus, de vruchtenlimonade bevat geen kunstmatige toevoegingen, is glutenvrij en bevat biologisch vruchtenconcentraat. Een 100% natuurlijke vruchtenlimonade, gezoet met 100% Stevia. Cool Bear® is koolhydraat en caloriearm. Zo kan iedereen zorgeloos veel limonade drinken! Hierdoor is Cool Bear® een oplossing voor het probleem in de toenemende groei van het aantal mensen met overgewicht en diabetes. Cool Bear® wordt dan ook gesteund door Diabetesvereniging Nederland en veel landelijke diëtisten.

Volop geproefd en verkocht
Vanaf het begin tot het einde van de beurs, zijn er volop consumenten Cool Bear® komen proeven. Ze hadden over Cool Bear® gehoord of gelezen en waren erg nieuwsgierig. Na een korte uitleg over Cool Bear® en na de verschillende smaken te hebben geproefd, waren de bezoekers erg enthousiast en gingen de flessen als warme broodjes over de toonbank. Dit ondanks het feit dat ze nog de hele middag moesten slepen met alle flessen.

Het aantal verkooppunten stijgt met de dag en deuren worden geopend
Op het moment wordt Cool Bear® verkocht bij alle EMTÉ supermarkten, de gezondheidswinkels en een aantal franchisers van grote supermarkten. Sinds de Huishoudbeurs, vragen enthousiaste consumenten massaal bij hun lokale supermarkten naar Cool Bear en komen er dagelijks nieuwe verkooppunten bij. Dit kan voor veel consumenten niet snel genoeg gaan. Ook zijn er nu de eerste klanten in het buitenland en in juni aanstaande gaat Cool Bear® naar de Fancy Food Beurs in New York, om de eerste grote internationale stappen te maken.

Cool Bear® wordt met open armen ontvangen
Aangezien consumenten tegenwoordig veel bewuster zijn in wat zij eten, drinken en aan hun kinderen geven, zijn zij op zoek naar een gezonder product. Daarom is het zo makkelijk om Cool Bear® te omarmen . Dankzij Cool Bear® hoeven zij niet de nadelen te ervaren, van producten die zijn gezoet met suikers of andere chemische zoetstoffen. Dit omdat Cool Bear® 100% natuurlijk is.

Cool Bear® is een positief, uniek en maatschappelijk verantwoord concept in de markt. Er lopen momenteel een aantal leuke ontwikkelingen zoals nieuwe smaken en producten. Ook staan er grote activiteiten zoals de Fancy Food Show in New York in de planning

Meer informatie over Cool Bear® kunt u terug vinden op de website: www.coolbear.nl

Deel: ' Cool Bear® ziet terug op succesvol jaar '