Corel Nederland

Corel lanceert WordPerfect® Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB
Corel's oplossing voor het MKB vanaf december in geselecteerde winkels!

Ottawa, Kanada - 16 december 1999 - Corel Corporation (NASDAQ: CORL, TSE: COR) kondigt vandaag de lancering van WordPerfect® Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB in Nederland aan.

WordPerfect Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB zal naar verwachting eind december 1999 in geselecteerde winkels verkrijgbaar zijn voor een adviesverkoopprijs van 2.105 (inclusief BTW)*. Dit vijf-in-één-pakket bevat een softwarepakket en vijf licenties, zodat het op vijf aparte pc's in één kantoor kan worden geïnstalleerd.

"Dit pakket is speciaal ontwikkeld om aan de behoeften en budgetten van kleine organisaties tegemoet te komen," aldus Jos Heijmans, corporate channel manager in de Benelux voor Corel Corporation. "WordPerfect Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB biedt gebruikers de mogelijkheid met de aanschaf van slechts één enkele doos vijf pc's van een licentie voor de laatste officesoftware van Corel te voorzien."

WordPerfect Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB bevat WordPerfect® 9, Philips FreeSpeech 2000 (vijf hoogwaardige koptelefoons maken onderdeel van het pakket uit), QuattroPro® 9, Corel® Presentations(TM) 9, CorelCENTRAL(TM) 9, Trellix® 2.x, Adobe® Acrobat® Reader, Corel Print Office(TM) Probeerversie, Paradox® 9, NetPerfect® en Microsoft® Visual Basic® for Applications (VBA). Voor meer informatie over WordPerfect Office 2000 Enterprise editie - 5 licenties voor het MKB kunt u terecht bij uw dichtstbijzijnde leverancier.

*Adviesverkoopprijs. Dealers kunnen voor minder leveren.

Corel Corporation
Corel Corporation is internationaal erkend als ontwikkelaar van bekroonde grafische en zakelijke productiviteitstoepassingen. De ontwikkeling van toonaangevende producten zoals de CorelDRAW(TM)-lijn van grafische toepassingen en de Corel® WordPerfect® Suite met waardevolle programma's voor zakelijk gebruik gaat voortdurend door om tegemoet te komen aan de behoeften van de zakelijke, individuele en academische markt. Op zoek naar nieuwe waarde, compatibiliteit, keuzemogelijkheden en open standaards ontwikkelt Corel steeds nieuwe producten voor de platforms van Windows®, Macintosh®, UNIX, Linux® en Java(TM). Corel staat genoteerd op de Nasdaq Stock Market (onder de naam CORL) en op de aandelenbeurs van Toronto (onder de naam COR). Voor meer informatie kunt u een bezoek brengen aan de website van Corel: www.corel.com.

Corel, WordPerfect, CorelDRAW, Corel GALLERY en het Go Further-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Linux is een geregistreerd handelsmerk van Linus Torvalds. Alle overige namen van producten en bedrijven zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven

Bel de Klantenservice van Corel voor:
Graphics Applications op 0800 022 2084
Business Applications op 0800 022 5061
Gebruiksovereenkomst/Niet-aansprakelijkheidsverklaring Help softwarepiraterij te stoppen! - e-mail ons op nopiracy@corel.com

Laatst gewijzigd op: 12/02/99 Copyright © 1999 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Corel lanceert WordPerfect® Office 2000 Enterprise editie 5 '