gemeente hoorn

crossloop op 31 oktober

op zondag 31 oktober organiseert het sportopbouwwerk van de gemeente hoorn in samenwerking met atletiekvereniging hollandia de hoornse parkcross. deze loop is voor geschikt voor geoefende en recreatieve lopers van alle leeftijden en vindt plaats in en om de risdammerhout.
de hoornse parkcross is de eerste van een reeks van vier lopen in het roele recycling crosscircuit. de tweede hiervan is de dijkgatsboscross, de derde de rimi duincross en de vierde de st. george cross. de data van de andere drie lopen zijn: 14 november, 5 en 12 december. het roele recycling crosscircuit is een officiële knau- wedstrijdloop.

inschrijving
vanaf 10.00 uur kunnen liefhebbers zich inschrijven bij atletiekvereniging hollandia op het sportcomplex de blauwe berg, telefoon 235436. de kosten bedragen vijf gulden. de start is om 11.00 uur bij het voormalige jongerencentrum troll in de risdammerhout. meer informatie: sportopbouwwerk hoorn, telefoon 282043.

Deel: ' Crossloop in Hoorn '