Crowdfunders zien toegevoegde waarde Only Once

Only Once, het nieuwe Nederlandse IT succes

Houten, 20130823 -- HOUTEN - Only Once B.V., het bedrijf achter het nieuwe Persoonlijke Internet Portaal haalde middels crowdfunding via Symbid EUR 150.000 op. Vooral het bijzonder hoge tempo waarin dit plaatsvond was opmerkelijk. De populariteit van de campagne onder investeerders was dermate hoog, dat de campagne ruimschoots overschreven werd.

De voornaamste reden was de unieke propositie die Roel Peels, CEO en oprichter van Only Once, heeft neergelegd: als toekomstig investeerder word je direct voordelig klant van Only Once, waarbij je profiteert van enorme kostenbesparingen. Only Once genereert direct gemak, veiligheid en kostenbesparingen met haar unieke product.

Gemak

Met Only Once voert de consument eenmalig (Only Once) zijn/ haar gegevens in. Dit gebeurt in de persoonlijke digitale kluis waartoe slechts de eigenaar toegang heeft. Vervolgens is het mogelijk via desktop, laptop, smartphone of tablet alle bedrijven, personen en applicaties naar wens toegang te geven tot (delen) van zijn of haar gegevens. Denk hierbij in de dagelijkse praktijk als voorbeeld aan het uitwisselen van een digitaal visitekaartje. Informatie wordt met de komst van Only Once niet meer gebracht, maar door degenen die gemachtigd zijn gehaald. Daarmee komt tegelijkertijd de gehele wildgroei van usernames en passwords te vervallen. Wanneer de klant een aanpassing maakt in zijn/haar digitale kluis, wordt deze aanpassing geautomatiseerd gerouteerd naar degenen die toegang hebben tot dit deel van zijn of haar informatie. Op deze wijze hebben geautoriseerde relaties te allen tijde de beschikking over actuele informatie. Aan Only Once gekoppelde bedrijven hoeven nooit meer visitekaartjes van klanten in te vullen, formulieren over te typen, gegevens te verrijken of klanten na te bellen. Bedrijfsdatabases zijn met Only Once altijd up-2-date en altijd gecategoriseerd.

Veiligheid

De eigenaar van de kluis voert hierbij volledig regie over de gegevens die hij/zij wil verstrekken en kan dit aanpassen op het moment dat hij/zij dit wenst. Daarbij is de kluis enkel toegankelijk voor de eigenaar en voor niemand anders. Daarmee wordt security en privacy gewaarborgd wat integraal onderdeel uitmaakt van het DNA van Only Once.

Kostenbesparing

Only Once biedt de compleet geautomatiseerde oplossing voor bedrijven en particulieren voor de continue stroom van veranderende persoons- en bedrijfsgegevens. De gemiddelde mutatiegraad voor persoonlijke informatie bedraagt op dit moment zo'n 9% op jaarbasis. Dat wil zeggen, per jaar veranderen negen van de honderd consumenten hun persoonlijke gegevens. Voor bedrijven bedraagt de mutatiegraad maar liefst 20%. Met behulp van Only Once beschikt u direct over een up-2-date databestand, daar de informatie bij de eigenaar, en daarmee bij de bron, wordt onttrokken.

Roel Peels van Only Once: “Onze onderneming is buitengewoon tevreden met het resultaat van deze investment campagne en het vertrouwen dat onze investeerders ons daarmee hebben gegeven. Wij zijn er dan ook meer dan ooit van overtuigd een bijzonder krachtig en revolutionair concept in handen te hebben. Only Once zal een plaats verwerven op de Nederlandse en internationale markt.”

www.personalplatform.nl

Deel: ' Crowdfunders zien toegevoegde waarde Only Once '