2e CustomerBase Jaarcongres

Informatie als poort naar loyaliteit

Amersfoort, mei 1999 - - 10 juni aanstaande vindt in Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg het tweede CustomerBase Jaarcongres plaats. Het thema van het congres: 'Informatie als poort naar loyaliteit'. Met name komen twee onderwerpen aan de orde: 'Klantgericht werken door de inzet van databasemarketing' en 'Klant- en medewerkersloyaliteit als onderscheidende factoren'.

Het CustomerBase Jaarcongres is een informatief en kwalitatief congres waarbij de deelnemers inzicht krijgen in het belang van customer loyalty en in de problemen en keuzes rondom databases. Er komen op 10 juni drie keynote sprekers aan bod: W. Edwin Vreedeveld MBA, Business Unit Directeur bij Randstad zal het hebben over succesvolle implementatie van nieuwe strategieën. Twee parallelsessies zijn verbonden aan zijn inbreng met als onderwerpen 'Internet & Databasemarketing' en 'Databases: Organisaties & Techniek'.
Mr. Iain Henderson behandelt het opbouwen van merk- en klantentrouw (How do you make a declining Scotch whisky brand succesful again?). Henderson is Distillery Manager bij Allied Distillers Ltd. De parallelsessies hebben als onderwerp: 'De implementatie van klantenkaarten/klantenbinders' en 'Loyaliteit strategie'. Drs. Pieter de Rijk, Consultant bij Loyalty Step, gaat in op de vraag: 'Hoe werf en behoud ik de ideale klant?'. Tijdens het congres wordt ook een aantal productpresentaties gehouden.

Agenda-informatie:
10 juni 1999

2e CustomerBase Jaarcongres - Informatie als poort naar loyaliteit

Plaats: Fort St. Gertrudis - Geertruidenberg

Informatie: Maartje Luinenburg van F&G Publishing.

Tel.: 033 - 4224085 of Fax: 033 - 4224089.

Het CustomerBase Jaarcongres is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met databasemarketing of customer loyalty, onder andere marketing managers, commercieel managers, marketeers, database marketeers, marketingadviseurs, customer service managers en directies.

_____________________________________________________________________ Voor redactionele informatie of redactionele deelname aan het congres:

Influx PR, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034 Fax: 055-3602661, e-mail: Influx_PR@CompuServe.com

Deel: ' CustomerBase congres Informatie als poort naar loyaliteit '