NPM Capital

Nieuwe Tonge, 21 maart 2000

DAILYFRESH PARTNERS VERSTEVIGEN HUN SAMENWERKING

De in mei 1998 opgerichte joint venture DailyFresh Logistics B.V. biedt een unieke service aan Engelse importeurs en Nederlandse exporteurs van groente, fruit en bloemen uit Nederland door middel van een temperatuur gecontroleerd op- en overslag (cross docking) depot van 6.000 m², in Poeldijk gelegen in het Westland.

DailyFresh wordt verder verstevigd door het centraliseren van de commerciële en operationele activiteiten in de vestiging te Poeldijk, met als streefdatum 1 mei a.s. Hierover hebben de drie partners Post-Kogeko, Visbeen en Norfolkline een principe overeenkomst gesloten die gedurende de komende weken verder uitgewerkt zal worden.

Dit betekent dat de commerciële contacten, het aannemen van de lading, het combineren en plannen van deze lading en factureren aan de klant zal gebeuren door DailyFresh Logistics. Tegelijkertijd zal DailyFresh Logistics opdrachtgever worden van de drie partners.

Met deze verdere ontwikkeling van het DailyFresh concept verwachten de partners de flexibiliteit, efficiëntie en effectiviteit van de supply chain voor het temperatuur gecontroleerde vervoer van groente, fruit en bloemen verder te kunnen verhogen.

Wij houden u op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met:

Dhr D.G. Sloan, Managing Director Norfolkline, Scheveningen Telefoon: +31 (0)70-3527360
Telefax: +31 (0)70-3527425
Homepage: https://www.norfolkline.com
E-mail: dsloan@norfolkline.com

Dhr A. Visbeen, Managing Director Visbeen, Nieuwe Tonge Telefoon: +31 (0)187-651575
Telefax: +31 (0)187-652506
Homepage: https://www.visbeen.nl
E-mail: avisbeen@visbeen.nl

Dhr D. Post, Managing Director Post-Kogeko, Maasland Telefoon: +31 (0)174-531700
Telefax: +31 (0)174-531701
Homepage: https://www.post-kogeko.nl