Deze week in de Goudvishal Arnhem

vrijdag 7 Januari
LE MAXX
DJS: TYSON, TOM & PETER K.
Relaxx, performance, dance
Entree: fl 7,50 (met studentenpas fl 5,-)
Open: 21.00u

Persbericht:
LeMAXX is een iniatief dat elke tweede vrijdag in de Goudvishal zal plaatsvinden. een mix van performancecafe en danceparty met een vleugje lounge. Een aantal Arnhemse DJ's (o.a. Tyson, PeterK en Tom)zullen de LeMaxx 'hosten'. Naast de DJ's zijn er ook live-acts, dance performances, video-instalaties en film. De avonden bestaan uit grofweg drie delen;
21.00: relaxx met een DJ, 22.00: performance/film, 23.00: dance. Let op de verdere aankondigingen voor het progamma. Naast de verlaagde drankprijzen heeft LeMaxx een speciale studenten entreeprijs, maar natuurlijk is iedereen welkom. LeMaxx is tevens op zoek naar enthousiaste medewerkers voor o.a. bar, decoratie en publiciteit. Wil je zelf in LeMaxx optreden of zoek je een plek om te exposeren, Vj-ing of DJ-ing, neem dan contact op met de Harold in de Goudvishal. De LeMaxx avond deze vrijdag zal echter een ALL DANCE EDITION zijn. Alle resident LeMaxx DJs zullen acte de presence geven.

Mieze.
Greenspot! Zonder prik