Danka maakt voordelen nieuwe technologie duidelijk tijdens Open Huis

Woerden, 22 april 1999 - Danka, leverancier van kantoorautomatiseringsapparatuur, houdt van 1 tot en met 4 juni Open Huis. In haar nieuwe kantoor aan de Middellandse Zee 15 in Woerden geeft Danka een overzicht van de ontwikkelingen op het gebied van document(re)productie. Aan bod komen de thema's: printing on demand, multifunctionele systemen, kleurtoepassingen, softwareondersteuning en consultancy. Bezoekers wordt verzocht zich via het telefoonnummer 0348 - 405 445 (Sales Support) aan te melden voor het Open Huis, dat plaatsvindt van 9.30 tot 17.00 uur en op donderdagavond ook van 18.00 tot 21.00 uur.

Danka Business Systems PLC is een van de grootste en snelst groeiende leveranciers van kantoorautoma-tiseringsapparatuur en aanverwante producten en diensten. De organisatie telt 22.000 werknemers verspreid over 700 vestigingen in 42 landen. Het Europese hoofdkantoor van Danka Business Systems PLC is gevestigd in Londen, Engeland. Het Amerikaanse hoofdkantoor bevindt zich in St. Petersburg, Florida. Danka is genoteerd aan Nasdaq en de London Stock Exchange.

Voor meer persinformatie:
Danka Nederland B.V., Contactpersoon: Marloes Antheunis, tel.: 0348 - 405
423, E-mail: m.antheunis@danka.nl, World Wide Web: https://www.danka.com of Monogram Communication Strategies (MCS) B.V., contactpersoon: Geertje Wagenaar, tel.: 023 - 562 82 08,
E-mail: geertjew@monogram.nl

NB: de elektronische versie van dit persbericht is te downloaden vanaf de Persberichten Databank op het World Wide Web: https://www.persberichten.com.

Deel: ' Danka houdt Open Huis '