GCI HOLLAND PR

2de editie HUGO d.nite op zaterdag 25 september

Oog in oog met de darker side van HUGO tijdens ultiem dance event

Na het enorme succes van vorig jaar wordt op 25 september a.s. in het Rotterdamse Ahoy. de tweede editie van de HUGO d.nite georganiseerd. Dit state of the art all night dance event, waarbij een unieke clubsfeer wordt gecreëerd, staat dit jaar geheel in het teken van de .darker side., geïnspireerd door de nieuwe mannengeur HUGO Dark Blue. Optredens van Faithless, Scott Grooves, Groove Armada en DJ.s zoals Erick E, Michel de Hey, Vanbellen en Ronald Molendijk creëren een unieke partyvibe.

HUGO d.nite is de ultieme gelegenheid om de darker side van HUGO .live. te ervaren. Alle aspecten van de darker side komen tot leven in drie afzonderlijke ruimtes die met elkaar in verbinding staan. DJ.s en live acts uit de voorhoede van de internationale dancewereld dicteren in de HUGO area de hartslag van de nacht. Speciale lichteffecten en een fascinerende lasershow, verzorgd door het Londense IC Holographics, zorgen voor een intense beleving van Hugo.s darker side.

In de Dark area heerst de partyvibe met een exclusief en intiem clubkarakter.
Dit jaar staan stromingen als Speed Garage, Deep Garage en Happy House centraal.
Om te chatten en te loungen kan men terecht in chillout room in de Blue area.
VIP.s beschikken over een speciaal ingerichte ruimte met geheel eigen muziek en een optreden van het innovatieve Oostenrijkse duo Waldeck.

HUGO d.nite laat zich niet alleen karakteriseren door de meest actuele dancemuziek, maar ook de Hugo en Hugo Woman fashion die op spectaculaire wijze aan het publiek wordt getoond en het stijlvolle decor dragen bij tot dit unieke dance event.

Hugo d.nite werd vorig jaar oktober gelanceerd ter ere van het 10-jarig jubileum van de Rotterdamse club Nighttown. Dit werd grootschalig gevierd tijdens een all night mega dance party in Ahoy, waarbij alles draaide om The sound of innovation. Zo.n 7.000 feestgangers tussen de 20 en de 30 jaar bezochten dit spektakel dat al binnen enkele weken was uitverkocht. Live acts als Underworld, Speedy J en Darren Price werden afgewisseld met optredens van club toppers uit de dance scene zoals Michel de Hey, DJ Jean en natuurlijk Nighttown huis-DJ Ronald Molendijk. Modellen toonden vanaf roltrappen de Hugo en Hugo Woman fashion. Ook dit jaar zullen toonaangevende namen de partysfeer bepalen.

Voor HUGO d.nite, die in samenwerking met Mojo Concerts en Nighttown wordt georganiseerd, zijn dit jaar 9.000 kaarten beschikbaar. De tickets kosten f 67,50 en zijn vanaf 6 augustus a.s. verkrijgbaar bij de 150 grotere postkantoren, de ticketservice 0900-300.1250, www.theater.nl, GWK stationskantoren en bij de kassa van de zaal. Meer informatie over HUGO d.nite, die om 23.00 begint, is te vinden op www.nighttown.nl. Op 21 augustus a.s. wordt er in Nighttown een pre-party georganiseerd. HUGO d.nite wordt op de avond zelf live uitgezonden op World Online.
Ervaar de darker side van HUGO en kom op 25 september a.s. om 23.00 uur naar Ahoy. Rotterdam!

Amsterdam, 16 september 1999.

Voor meer informatie (voor de pers):
GCI Holland, Carla Schenk 020-676 8666.
Mojo Concerts, Jeroen van Waardenberg: 015-219 2760

16 sep 99 12:19