DataCore breidt software storage platform SANsymphony-V verder uit

SANsymphony-V verzorgt geheugenbeheer bij middelgrote en grote ondernemingen

UNTERFÖHRING, Duitsland, 20130613 -- DataCore Software, de bekende storage hypervisor producent en vooraanstaand leverancier van storage virtualisatie software, heeft de prestatiemogelijkheden van SANsymphony™-V R9 uitgebreid. Het platform voor software-gedefinieerde storage is met versie 9.0.3 speciaal geschikt voor geheugenbeheer in middelgrote en grote ondernemingen.

[logo DataCore]
SANsymphony-V werkt voor hardware-onafhankelijke en productiviteitverhogende storage. Caching en de integratie met auto-tiering software zorgen voor een maximaal gebruik van wat er aan processors, geheugen en harde schijven beschikbaar is, waardoor de totale storage-prestatie fors verbetert. Ondernemingen kunnen beschikbare vaste schijven doelmatiger gebruiken en de nieuwste high-speed-technologie, zoals flash-geheugen en solid state disks integreren. De volgende functies zijn nieuw in SANsymphony-V Version 9.0.3:
[DataCore SANsymphony-V uitgebreid]
  • Wizards om virtuele schijven te maken vanuit templates
  • Groepscommando's voor geheugenbeheer bij hosts met meerdere toepassingen
  • Storage profielen voor betere controle en auto-tiering op verschillende soorten geheugens met flash, solid state disks en hardeschijven voor optimaal gebruik van kostbare bronnen door bedrijfskritische toepassingen zoals sql, Oracle en SAP
  • Database-optie om prestatieverschillen over een periode te meten en te analyseren, om topbelastingen en mogelijke bottlenecks makkelijker aan te pakken
  • Betere instellingsmogelijkheden voor het server-side integreren van flash technologie en kosteneffectieve NAS bronnen voor file-serving
  • Snapshot voorkeurpools om ze beter te scheiden van de productie-omgeving
  • Verbeterde replicatie op afstand en betere verbindingen voor snellere en efficientere performance
  • 16 Gbit glasvezel ondersteuning
  • en nog veel meer
DataCore SANsymphony-V 9.0.3 is per direct verkrijgbaar via geautoriseerde en geschoolde DataCore partners en verkopers.

"Storage ondergaat fundamentele veranderingen. Traditionele hardwarefabrikanten hebben het moeilijk omdat software-gedefinieerde storage een nieuwe standaard heeft gezet bij automatisering, integratie met flash en uitwisselbaarheid van hardware," zegt George Teixeira, president en ceo van DataCore Software. "Wij hebben naar onze klanten geluisterd en zijn onze visie trouw gebleven. Met de nieuwste versie van SANsymphony-V staan we klaar om ondernemingen te helpen hun bestaande bronnen om te zetten naar investeringen voor de toekomst."

Over DataCore Software

DataCore Software ontwikkelt geheugenvirtualisatie software voor snelle beschikbaarheid, beste performance en maximale belasting van virtuele en fysieke IT omgevingen. DataCores Storage-Hypervisor SANsymphony-V is een doelmatige, hardware-onafhankelijke aanpak voor bedrijfsmatig gebruik, replicatie en veiligstelling van storage voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Meer informatie op www.datacore.de.

Contact voor ondernemers:
DataCore Software GmbH, Bahnhofstr. 18, 85774 Unterföhring, Tel: +49 (0) 89 4613570-0, E-Mail: infoGermany@datacore.com

Deel: ' DataCore breidt software storage platform SANsymphony-V verder uit '