MAPICS benoemt David Booth tot Vice President International Operations

Voormalig Digital-medewerker leidt verkoop- en operations-afdeling

Eindhoven, 8 maart 1999 - MAPICS, Inc. (Nasdaq: MAPX), leverancier van ERP-oplossingen voor productiebedrijven, heeft David A. Booth benoemd tot Vice President van International Operations. Booth heeft eerder voor Digital Equipment Corporation sales- en marketingprogramma’s ontwikkeld en wereldwijd geïmplementeerd. Booth is bij MAPICS verantwoordelijk voor de verkoop in Europa, Zuid-Amerika en Zuidoost-Azië.

“Booth heeft veel ervaring op het gebied van internationale ondernemingen, partnerprogramma’s en wereldwijde verkoop”, aldus Dick Cook, President en CEO van MAPICS. “Zijn ervaring is voor onze organisatie van groot belang, omdat we onze internationale aanwezigheid willen blijven uitbreiden.”

Booth werkte vanaf 1987 bij Digital Equipment Corporation. Voordat hij bij MAPICS ging werken, was Booth bij Digital Vice President voor het zuiden van de
Verenigde Staten.

Over MAPICS
MAPICS, Inc. is wereldwijd leverancier van Enterprise Resource Planning-applicatiesoftware (ERP) voor productiebedrijven. Het bedrijf heeft meer dan 2300 live implementaties van haar product, MAPICS XA, gerealiseerd. Via meer dan 80 business partners in meer dan 70 landen bedient MAPICS, Inc. haar klanten. Zij mag onder meer Bayer Corp., General Electric Co., IBM, Michelin Corp. en Volvo Corp. tot haar klantenkring rekenen. Het hoofdkantoor