Persbericht De Amersfoortse


Amersfoort, 7 oktober 1999

DE AMERSFOORTSE INTRODUCEERT NIEUWE RECLAMECAMPAGNE 'ZONDER INKOMEN WORDT ALLES DUUR'

Op 8 oktober a.s. introduceert De Amersfoortse Verzekeringen een nieuwe corporate reclamecampagne met de titel 'Zonder inkomen wordt alles duur'. De campagne bestaat uit een televisiecommercial, radiocommercials en advertenties.

De nadruk in de campagne wordt gelegd op arbeidsongeschiktheid, ziektekosten en pensioenen als inkomensverzekeringen. De boodschap van de campagne is dat inkomen de brandstof is waarop het huishouden draait. Dit inkomen kan wegvallen door ziekte of arbeidsongeschiktheid, dan wel stoppen met werken of overlijden. De Amersfoortse verzekert, als specialist in inkomensverzekeringen, het inkomen en dus de continuïteit van het levenspeil.

De Amersfoortse heeft de afgelopen jaren haar corporate campagne gevoerd met de themaregel "Ik ben De Amersfoortse niet". Deze campagne heeft het gestelde doel, het verhogen van de bekendheid, ruimschoots gehaald. In de laatste NIPO-meting van april van dit jaar werd een bekendheid van 85% gemeten, waarmee wij tot de top 5 van meest bekende maatschappijen behoren. Nu is het tijd voor de volgende stap: meer inhoud geven aan de term inkomensverzekeraar.

De televisiecommercial wordt vanaf 8 oktober uitgezonden op een aantal grote Nederlandse zenders. De radiocommercials worden zowel landelijk als regionaal uitgezonden. De advertenties zullen later dit jaar worden geplaatst.

Voor achtergrondinformatie De Amersfoortse Verzekeringen Drs R.J.M. Otten, Directeur Marketing & Communicatie Tel. (033) 464 24 18

Deel: ' De Amersfoortse introduceert nieuwe reclamecampagne '




Lees ook