Ingezonden persbericht

Voor dit programma zijn beperkt plaatsen voor journalisten beschikbaar. Voor aanmelden: zie noot persbericht

Reminder / update

Vanavond: UitgePERSt - de toekomst van elektronisch nieuws en De Nieuwe Pers Debat | di 19 juni 20.00 uur

Vanavond organiseert De Balie in samenwerking met #Reddepers en Breev.me een debat over het heden en de toekomst van de kwaliteitsjournalistiek: over papier en nieuwe technologien, de mogelijkheden van gepersonaliseerd digitaal nieuwsaanbod en de waarde en kwaliteit van gedrukte vs. online journalistiek.

Met o.a.
Ben Rogmans (directeur-uitgever Dagblad De Nieuwe Pers) Stephan Alspeer (initiatiefnemer Red De Pers)
Bert Brussen (hoofdredacteur DeJaap.nl / columnist de Volkskrant) Eppo van Nispen tot Sevenaer (directeur CPNB)
Joris van Heukelom (oud-directeur Sanoma Digital - nu partner Makerstreet) Laurens Verhagen (Hoofdredacteur Digital News Selective bij De Persgroep) Hub Jongen (CEO Breev.me)
Stefan Hoevenaar (oprichter Zapaday, the open news calendar) Mark Koster (journalist De Pers, website Follow the Money) Heleen van Lier (journalist de Volkskrant)

Met een speciale Twitter-performance van De Speld.

UitgePERSt
Datum: di 19 juni
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 8,00 / 6, met korting