De Clinge is dé RECRON Groepsaccommodatie van het Jaar 2015

Persbericht Driebergen, 2 februari 2016

De Clinge is dé RECRON Groepsaccommodatie van het Jaar 2015

De verkiezing Groepsaccommodatie van het jaar is een landelijke publieksprijs en wordt jaarlijks door RECRON, de brancheorganisatie voor recreatieondernemers Nederland, georganiseerd. De uitreiking vond op 2 februari 2016 plaats tijdens de Studietweedaagse van de RECRON Groepsaccommodaties bij de Imminkhoeve in Lemele. Groepsaccommodatie De Clinge heeft de meeste stemmen van het publiek gehad.

Marieke Carlier en Wencel Bruins van Groepsaccommodatie De Clinge (in Zeegse, Drenthe) namen de award en een bos bloemen in ontvangst uit handen van Monique Van der Sanden, directeur van RECRON. Alle genomineerde bedrijven ontvingen een oorkonde en een map met cijfers en toelichting van de stemmers.

Naast de keuze voor de groepsaccommodatie van het jaar zelf, is aan de gasten die hebben gestemd gevraagd om een cijfer voor gastvrijheid, hygiëne, ruimte binnen de groepsaccommodatie, de omgeving en het eten en drinken bij de accommodatie toe te kennen. Ook hebben gasten daadwerkelijk hun eigen mening/review kunnen geven over het bedrijf. Bij het tellen van het aantal stemmen is overigens de grootte van de groepsaccommodatie mee gewogen.

Groepsaccommodatie De Clinge kreeg van het publiek de prachtige cijfers:

9,2 Gastvrijheid

9,2 Hygiëne

9,3 Ruimte

9,6 Omgeving

9,0 Eten en drinken

Enkele reviews van stemmers op Groepsaccommodatie De Clinge:

Het is een hele mooie locatie, midden in het bos met heel veel ruimte om de accommodatie. We zijn hier met onze groep voor de tweede maal een midweek verwend. We gaan op zoek naar nog een betere , maar we denken dat we die niet zullen vinden. Daarom hoogstwaarschijnlijk volgend jaar weer naar De Clinge!

De combinatie van een uitstekende accommodatie in een unieke natuur met een zo vriendelijke en meedenkende gastvrouw en gastheer maakten ons verblijf onvergetelijk.

Overzicht van de genomineerde Groepsaccommodaties van het jaar 2015

Groepsaccommodatie De Duiventil (Nunspeet, Gelderland)

Groepsaccommodatie De Vilt (Beugen, Noord-Brabant)

Vakantie Meerlo (Meerlo, Limburg)