Ingezonden persbericht

De Hypotheekshop start nieuwe campagne.

De Hypotheekshop start deze week met een geheel nieuwe campagne. De campagne is de komende weken (vanaf week 39 tot en met week 51) te zien in een aantal landelijke tijdschriften. De campagne, vooralsnog alleen in print uitgevoerd, bestaat uit een vijftal beelden die ieder een specifieke woonwens weergeven. Voor 2002 staat een verdere uitwerking van deze campagne gepland.

De nieuwe campagne is er op gericht de vestigingen van De Hypotheekshop neer te zetten als dé plek met antwoorden over financiering van de woonwensen. Daarnaast benadrukt de campagne De Hypotheekshop, als toegankelijk adres voor deskundig en eerlijk advies. Tegelijkertijd met de campagne heeft De Hypotheekshop middelen ontwikkeld voor de vestigingen waarmee de adviseur effectief prospects en klanten kan benaderen. Een nieuwe relatiesoftware pakket maakt deel uit van dit pakket.

Pay-off
De centrale pay-off 'In voor-en tegenspoed' wordt geheel in lijn met de campagne vervangen door de slogan: 'Wonen begint hier'. De slogan 'Wonen begint hier' wordt per campagnebeeld doorvertaald naar een heading. Zo zijn er campagnebeelden met de volgende heading: 'Groter wonen begint hier' en 'Samenwonen begint hier'. Uitgangspunt van de campagne en ontwikkelde actiemiddelen is de behoefte van de klant. Door De Hypotheekshop consequent als klant- en oplossingsgerichte autoriteit neer te zetten, geven we het merk en de vestigingen een ijzersterke en herkenbare positie in de hypotheekmarkt.

Start campagne
Op woensdag 26 september j.l. is de totale campagne gepresenteerd in conferentiecentrum De Graaf Wichman (Huizen) aan circa 300 geïnteresseerden (waaronder de franchisenemers, gelieerd makelaars en medewerkers van De Hypotheekshop). Guido Thys, een veel gevraagd spreker over klantgerichtheid sloot de succesvolle Kick-off af met een presentatie over het centrale thema van de campagne: Stel de klant centraal.

De Hypotheekshop is met circa 200 vestigingen de grootste onafhankelijk hypotheekadviesketen van Nederland. De Centrale Organisatie van De Hypotheekshop is gevestigd in Huizen.

Einde persbericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jos Philippi, Interim-hoofd Marketing-communicatie van De Hypotheekshop C.O. bv. U kunt hem bereiken op telefoonnummer (035) 523 25 00.

Deel: ' De Hypotheekshop start nieuwe campagne '