Gemeente Zoetermeer

30 juli 1999

Vanaf 3 augustus a.s.

'De Soete Aarde, centrum voor natuur en milieu', weer open

Vanaf dinsdag 3 augustus aanstaande is 'De Soete Aarde' weer op de gebruikelijke uren open voor bezoekers.
In dit Centrum kunt u terecht voor informatie over natuur en milieu. U vindt er een groot aanbod aan documentatie op dit gebied. Informatie, zoals boeken, tijdschriften, folders en cd-roms die gebruikt kunnen worden voor het opdoen van kennis of bij het maken van een werkstuk of een spreekbeurt. Er zijn ook (gratis)folders die u kunt meenemen. Zo vindt u er momenteel o.a. de laatste Nieuwsbrief Stadsnatuurplan. Tevens is er een kleine milieuwinkel waar u artikelen kunt kopen van enkele natuur- en milieuorganisaties, bijvoorbeeld het IVN.

Expositie
Op dit moment staat er in 'De Soete Aarde' een kleine tentoonstelling over natuurrijke gebieden in Zoetermeer. Mocht u geïnteresseerd zijn in het Westerpark, Noord-Aa en het Buytenpark, u bent van harte welkom om het te bekijken.

'De Soete Aarde' werkt samen met Natuur- en Milieuorganisaties in Zoetermeer.
Lezingen, cursussen en excursies van deze organisaties worden per kwartaal vermeld in een Natuur- en Milieuagenda. Deze agenda kunt u o.a. op het Centrum, maar ook bij 't Westpunt, bibliotheken, wijkposten en de lokale VVV afhalen.

U vindt het Centrum voor natuur en milieu aan de Van Leeuwenhoeklaan 15A in Zoetermeer, ingang aan de J.L. van Rijweg. De openingstijden zijn: dinsdag t/m vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur. Voor informatie kunt u bellen naar 'De Soete Aarde', telefoon (079) 346 9012.

Gemeente Zoetermeer © juli 1999

Deel: ' De Soete Aarde Zoetermeer weer open '