Amsterdam, 10 september 2001

Delta Lloyd NV wordt nieuwe groepsnaam

De Raad van Bestuur van Delta Lloyd Nuts Ohra heeft - in overleg met de Raad van Commissarissen - het voornemen uitgesproken om per 1 januari 2002 de naam van de groep te wijzigen in Delta Lloyd NV. De naamswijziging kan worden gezien als een logisch vervolg op de fusie. Het gebruik van Delta Lloyd NV als concernnaam is kernachtiger en geeft helderheid aan de buitenwereld. Bovendien wordt ook in Duitsland en België deze naam al succesvol gebruikt voor de activiteiten van de groep.

Delta Lloyd NV blijft daarbij werken met twee hoofdmerken: Delta Lloyd en OHRA. Nuts blijft als naam gehandhaafd voor het ziekenfonds voor Delta Lloyd en OHRA.

Voor de meeste medewerkers en voor de klanten van het bedrijf heeft de wijziging van de naam geen consequenties. Ook voor het intermediair verandert er niets. Delta Lloyd NV zal per
1 januari 2002 worden gebruikt voor wat thans Delta Lloyd Nuts Ohra NV is.

De naamswijziging helpt ons het totale concern in binnen- en buitenland duidelijker te positioneren als een grote, brede financiële dienstverlener.

Voor nadere informatie:
Delta Lloyd Nuts Ohra NV