0800-DEMON-NU
DEMON INTERNET MAAKT HELPDESK ÈCHT GRATIS

Amsterdam, 1 september 1999 - Gebruik van de Demon Internet-helpdesk is voortaan helemaal gratis. De ondersteuning bij het Demon Internet-abonnement was al kosteloos. Voortaan is het bellen met de helpdesk dat ook. Hiertoe introduceert Demon Internet het nieuwe, gratis inbelnummer: 0800-DEMON-NU, oftewel (0800) 336 66 68.

Het Demon Internet-abonnement is een compleet product. Zo biedt Demon Internet haar gebruikers een POP 3-abonnement met inbegrepen zoveel e-mailadressen als gewenst en een royale 20 MB webspace voor een homepage.

Klant worden bij Demon Internet garandeert bovendien dat de adresgegevens van de abonnees niet worden verhuurd aan derde partijen en dat men niet wordt overspoeld met ongewenst advertentiemateriaal, overvloedige banners en spam.

Het nieuwe, gratis helpdesknummer dat Demon Internet nu introduceert, vormt de eerste in een rij extra services en toepassingen die Demon Internet haar leden de komende maanden aan zal bieden.

De afgelopen jaren heeft Demon Internet bewezen een provider te zijn die kwalitatief hoogwaardige toegang tot het Internet biedt. De helpdesk geeft de beller duidelijke, heldere en effectieve antwoorden zonder lange wachttijden. En in tegenstelling tot de meeste andere providers heeft Demon een rechtstreekse verbinding naar Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. Hierdoor is een internetverbinding via Demon uiterst snel. Daarnaast investeert Demon continu in de nieuwste Internet-technologie en -producten zodat de abonnee altijd verzekerd is van de beste service en de nieuwste Internet-toepassingen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Demon Internet maakt helpdesk echt gratis '