Delft, 01/11/2000

Demonstratie Software Development Kit

Op 2, 3 en 4 februari 2000 zal de Software Development Kit (SDK) van Exact Maatwerk B.V. aan dealers, Exact partners en klanten gedemonstreerd worden. De demonstraties vinden plaats in vergaderzaal Marie Curie aan de Poortweg 6 in Delft vanaf 13.30 uur tot ongeveer 16.00 uur.

De Software Development Kit (SDK) van Exact Maatwerk biedt de mogelijkheid om geïntegreerde functionaliteit toe te kunnen voegen aan Exact (Globe) voor Windows. Met de SDK kunnen ontwikkelaars de standaard Exact-pakketten snel en gemakkelijk uitbreiden.

Met de SDK kan vanuit een eigen ontwikkelomgeving online en gecontroleerd contact gemaakt worden met de Exact (Globe) voor Windows database voor het ophalen en wegschrijven van gegevens. Voorbeelden hiervan zijn: * het ontwikkelen van aanvullende applicaties, die kunnen worden geïntegreerd in de Exact (Globe) voor Windows menuschil vanuit een niet-Exact software pakket kan op een geïntegreerde wijze toegang tot de Exact database worden verkregen op internet gebaseerde applicaties die gegevens willen uitwisselen met de Exact voor Windows database

Indien u een demonstratie wilt bijwonen kunt u contact opnemen met Claudia Crawfurd of Martine Zoethoutmaar op telefoonnummer 015 262 43 23.

Deel: ' Demonstratie Software Development Kit van Exact Maatwerk '