STICHTING PROMOTIE DEN HAAG

den haag a la carte vervalt

Den Haag, 14 april 1999

DEN HAAG A LA CARTE SLAAT 'N JAARTJE OVER

Lekkerbekken, smulpapen en gelegenheidssnoepers zullen ongetwijfeld teleurgesteld zijn. 'Den Haag A La Carte', de jaarlijkse wereldreis door luilekkerland, die gepland stond voor het Hemelvaart-weekend, gaat niet door.

De oorzaak is tweeledig: de voor restaurants traditioneel al grote werkdruk rond Hemelvaart in combinatie met het vaak gure en natte weer in die periode, deed veel (potentiële) deelnemers de wens uiten het evenement te verplaatsen naar de -voor de restaurateurs- veel gunstigere periode van augustus.
Echter, zoals wel vaker, ging achter die simpele wens een veel complexere werkelijkheid schuil met als uitkomst dat de Stichting Promotie Den Haag in de beschikbare tijd noch op de geplande datum in mei noch op een nieuwe datum in augustus een kwalitatief hoogstaand evenement kon realiseren.
Met pijn in het hart is daarom besloten dat 'Den Haag A La Carte' een jaartje overslaat.

De 2e lustrum-editie van het sfeervol tafelen a la carte nemen we mee naar de volgende eeuw. Want we beloven dat de feestelijke tafels die bij zo'n jubileum horen, zeker zullen worden gedekt. Niet meer in mei, maar in de tweede helft van augustus 2000.

Deel: ' Den Haag A La Carte slaat 'n jaartje over '