DeOnlineDrogist.nl start nachtlevering

AMSTERDAM, 20170330 -- DeOnlineDrogist.nl is in de afrondende fase met PostNL om haar pakketten ’s nachts bij klanten af te leveren. In april wordt er gestart met bezorgen van pakjes tussen 03.00 en 05.00.

DeOnlineDrogist.nl merkte dat er onder hun klanten een groeiende behoefte is om het bestelde pakket op andere tijden te kunnen ontvangen. ‘Het was dan ook een logische stap om, samen met PostNL, te onderzoeken waar de mogelijkheden liggen’, licht sales directeur Arno Engberts toe. ‘We willen het onze klanten gedurende het hele bestelproces zo gemakkelijk mogelijk maken om het gewenste product in huis te krijgen: een flexibele levering als deze hoort daarbij, vinden we’.
[DeOnlineDrogist.nl start nachtlevering]

Discretie
Er zijn veel argumenten om te kiezen voor deze nieuwe dienst, maar de discretie was doorslaggevend. 'Verschillende klanten, met name in landelijk Nederland, hebben ons laten weten dat ze het fijn zouden vinden als de buurt het niet weet als zij een bestelling doen. Nu komt het voor dat klanten hun pakketten bij een afhaallocatie enkele dorpen verderop laten afleveren, om nieuwsgierige buren te vermijden. Met onze nachtlevering bieden wij hen extra service aan’, aldus Engberts.

Afleveren bij de buren
DeOnlineDrogist.nl twijfelt nog over aflevering bij de buren als de klant zelf niet thuis is. Engberts zegt hierover: 'PostNL heeft onderzoek gedaan en er lijkt voldoende draagvlak. Er is een groep Nederlanders die zegt weinig slaap nodig te hebben en het geen probleem vindt om een pakket aan te nemen. En er zijn verrassend veel buren bereid om in de nacht een pakket aan te nemen als hun buur dezelfde bereidheid ook toont! Voorlopig zullen wij in de testperiode maar in de helft van de gevallen deze optie aanbieden'.

DeOnlineDrogist.nl werd in 2007 door drie vrienden opgericht. Inmiddels is de webwinkel de grootste online drogisterij van Nederland en bezet zij plaats 60 van de Twinkle100 (2016).

Deel: ' DeOnlineDrogist.nl start nachtlevering '