Ingezonden persbericht

3e straatspeeldag buurtvereniging Krawinkel Geleen

Buurtverenging Krawinkel gaat wederom op 23 september, de landelijke autovrije zondag, een grootse straatspeeldag organiseren. Zij hebben B&W Sittard-Geleen verzocht om de Augustinusstraat de gehele dag voor alle verkeer af te sluiten.
Op deze autovrije zondag gaan zij de gehele dag leuke en spectaculaire spelen organiseren waaraan iedereen aan mag deelnemen. Er zal een scala van niet alledaagse spelen georganiseerd worden, waar door jong en oud aan deelgenomen kan worden. Gedacht wordt onder andere een stormbaan op een luchtkussen, paalhangen, wedstrijden met skelters op een afgezet parcours, maar ook diverse oud Hollandse spelen zoals zaklopen en vele andere zeer aantrekkelijke spelen.

De activiteiten vinden plaats tussen 11.00 uur en 19.00 uur. Natuurlijk is er ook gezorgd voor een hapje en een drankje.

Indien informatie wenst over deze straatspeeldag, kunt u contact opnemen met de organisatie:
Eric van der Mast, Augustinusstraat 39. telefoon 046-4754433, of Ron Mols, Augustinusstraat 88, telefoon 046- 4740292.

met vriendelijke groeten,

Eric van der Mast