DEUTSCHE FINANCIAL SERVICES

Deutsche Financial Services Netherlands B.V.

Deutsche Bank Business Unit
Deutsche Financial Services Netherlands B.V. start haar activiteiten op de Nederlandse markt

07.1.1999

Eind 1998 heeft Deutsche Financial Services Netherlands B.V. vanuit Rotterdam haar activiteiten op de Nederlandse markt opgestart. Deutsche Financial Services Netherlands B.V. is een volledige dochteronderneming van de GEFA-Leasing GmbH, Wuppertal, onderdeel van Deutsche Bank AG, Frankfurt. Tot directeur van Deutsche Financial Services Netherlands BV zijn benoemd de heren mr. Edward A.N. Koenen (39) en Claus Henneberger (32). Deutsche Financial Services Netherlands BV houdt zich bezig met een totaal spectrum van financiële dienstverleningsproducten waaronder voorraadfinanciering, factoring, leasing en kredietverlening m.n. voor producenten en afnemers van kapitaalgoederen. Doelgroepen zijn zowel Nederlandse ondernemingen alsook internationale ondernemingen die ter stimulering van hun afzet ondersteuning van een internationale aanbieder behoeven.
Het oprichten van Deutsche Financial Services Netherlands B.V. betekent voor Deutsche Bank AG een vervolgstap in haar streven de komende jaren een sterk internationaal netwerk van financiële dienstverleningsbedrijven op te bouwen. Onder de naam Deutsche Financial Services en binnen deze business-unit zijn inmiddels ondernemingen actief in Duitsland, UK, Spanje, Italië, Canada, Polen, Portugal, Tsjechische Republiek, Hongarije en de Verenigde Staten. Nadere Informatie :

GEFA Gesellschaft für Absatzfinanzierung mbH
Att. Gerrit Kirstein
Robert-Daum-Platz 1
42117 Wuppertal
Tel.: +49/202-382-284
Fax : + 49/202-382-444

Deutsche Financial Services Netherlands B.V.
Att. Edward A.N. Koenen
Westplein 12