Ingezonden persbericht


HEEN & WEER... 84,- VOOR EEN RETOUR NEWCASTLE
NIEUWE CAMPAGNE DFDS SEAWAYS GESTART

IJmuiden, 20 maart 2003

In april is DFDS Seaways volop aanwezig in de media met haar promotie campagne, die in 2003 een aantal nieuwe elementen bevat. Behalve advertenties in dagbladen, een verfrissende radiospot op diverse commercile radiostations, wordt gebruik gemaakt van levensgrote billboards. Op 128 locaties in de Randstad zal het nieuwe billboard te zien zijn. Met als motto 'Heen & weer, IJmuiden-Newcastle' laat DFDS Seaways deze lente zien, dat de cruiseferry-maatschappij het hele jaar dagelijks overtochten verzorgt tussen IJmuiden en Newcastle.

De goed renderende cruiseferrymaatschappij, die jaarlijks meer dan een half miljoen passagiers vervoert, heeft met name in het laagseizoen nog voldoende capaciteit om verder te groeien. Door een brede campagne, die ook ondersteund wordt door direct mailings, een up-to-date website en andere e-commerce activiteiten is het de bedoeling dat het aantal passagiers op de route IJmuiden - Newcastle verder doorgroeit naar 600.000.

Genteresseerden kunnen voor meer informatie en reserveringen surfen naar www.newcastle.nl of een brochure aanvragen via 0255 - 546 666.

DFDS Seaways, de ferrymaatschappij tussen IJmuiden en Newcastle (Noord-Engeland) is met acht passagiersschepen marktleider van ferry-verbindingen op de Noordzee. In 1995 vervoerde DFDS Seaways 69.000 passagiers van IJmuiden naar Newcastle. De rederij heeft in 2002 de magische grens van een half miljoen overschreden en in 2003 wordt een verdere groei verwacht naar 545.000 passagiers.

Deel: ' DFDS Seaways start nieuwe promotiecampagne '




Lees ook