DHV benoemt leading professionals

Amersfoort, 20120111 -- Advies- en ingenieursbureau DHV heeft zes nieuwe leading professionals benoemd. Erkende topexperts die de ontwikkelingen binnen hun vakgebied stimuleren en een onderscheidende bijdrage leveren aan het succes en de groei van het bedrijf.

Nieuwe leading professionals

Zes DHV’ers zijn per 1 januari 2012 voor een periode van drie jaar benoemd in de rol van leading professional:

ir. J.G. (Marjan) den Braber (43)                    Integrale projecten waterinfrastructuur drs. T.A.Y. (Thérèse) van Gijn-Bruggink (57)         Duurzame gebiedsontwikkeling mr. E.J.M. (Els) Le Large (43)                       Aanbesteding ruimtelijke projecten ir. H. (Hans) Marinus (50)                           Planontwikkeling mobiliteit en infrastructuur ir. B.W. (Bob) de Ruiter (45)                        Stationsontwikkeling ing. M.C. (Rinus) Vader MFM (52)                     Vastgoedstrategie

Het aantal leading professionals bij DHV komt hiermee op 23. Eerder benoemde leading professionals zijn:

ir. J.H.P. (Jan) Baltissen (53)                      Watermanagement mr. Ph.J. (Philip) van Beeck Calkoen (63)            Procesmanagement mobiliteit ir. J. (Job) van den Berg (55)                       Bestuursorganisatie en duurzaamheid dr. C.C.H. (Carel) Cronenberg (58)                   Milieu en duurzaamheid drs. J.L. (Jasper) Fiselier (53)                     Watermanagement ir. GHAM (Geert) Fuchs  (54)                         Assetmanagement ir. D.J. (Dick) Kevelam (55)                         Kustontwikkeling drs. H.L. (Huib) van der Kolk (51)                   Procesmanagement ir. J.G. (John) Kraus (60)                           Gebouwen ir. L.C.J. (Renz) van Luxemburg (62)                 Akoestiek ir. J.H. (Jos) Peters (55)                           Drinkwater ir. B. (Ben) Reeskamp (52)                           Havens, waterwegen en kustontwikkeling ir. H.F. (Helle) van der Roest (54)                  Waterbehandeling ing. L.G.J. (Ronald) Siebrand (49)                   Infrastructuur ir. P.T. (Pieter) Tanja (57)                         Duurzame mobiliteit ir. R.A. (Rob) van Tilburg (44)                      Duurzaam ondernemen drs. H. (Herman) Timmermans (53)                     Gebiedsontwikkeling

Deel: ' DHV benoemt leading professionals '