Ingezonden persbericht

Den Haag, 5 juli 2012

Diederik Samsom bezoekt Almere

Op zaterdag 7 juli bezoekt PvdA-partijleider Diederik Samsom Almere om met kiezers te praten over zijn plannen voor Nederland. 's Middags deelt Samsom in het centrum van de stad rozen uit. Daarna is er in Café Anno een Town Hall bijeenkomst met Samsom. Het bezoek vindt plaats in het kader van zijn 'Zo komt NL uit de crisis'-tour.

Samsom: "Het is tijd om een andere weg in te slaan met Nederland. Een weg van groei en optimisme. Ons land kan sterker en socialer. Onze economie herstelt niet door alleen te bezuinigen. Juist nu moeten we investeren in bedrijvigheid en het beste onderwijs voor onze kinderen. Zo creëren we groei en banen."

Om 16.00 uur gaat Samsom, vergezeld van PvdA-campaigners, met rozen door het centrum van Almere, eindigend bij Café Anno. Daar vindt vanaf 17.00 een Town Hall bijeenkomst plaats. Op deze bijeenkomst gaat Samsom in gesprek met de aanwezigen en kunnen zij hun vragen aan hem stellen. Verder spreekt Kai Heijneman (voorzitter Landelijke Studentenvakbond, LSVB) een column uit en is er muziek van de 'The Softies'.

Het bezoek is onderdeel van de landelijke 'Zo komt NL uit de crisis'-tour. Tijdens deze tour doet Samsom alle provincies van Nederland aan. Hij gaat op de werkvloer, in winkelcentra, bij bedrijven en in Townhall's het gesprek aan over zijn plannen voor Nederland.

Deel: ' Diederik Samsom bezoekt Almere '