Diederik van Maren neemt belang en verbindt DITA LIVING aan DUTCHBED

AMSTERDAM / IBIZA, 20140204 -- De loungebedden van DUTCHBED hebben nu de toevoeging BY DITA LIVING. Diederik van Maren van het exclusieve, op Ibiza gevestigde bouwbedrijf DITA Building, heeft zijn naam verbonden aan het loungebeddenmerk voor de premium markt en nam een belang. DUTCHBED heeft de kwaliteit en look & feel die Van Maren ook neerzet in zijn ontwerpen en bij de uitvoering ervan. Van Maren doet zaken met sterren als Nikki Lauda en David Guetta. Zoals van Maren zegt: “DUTCHBED heeft internationale allure en ligt / zit niet alleen heerlijk, iedere poolside, tuin en (beach)club krijgt direct elan en de luxurious living uitstraling”. www.dutchbed.com.

Luxurious living -
DUTCHBED past door het strakke en eigentijdse design bij vele, luxe (woon)stijlen: ultra modern, minimalistisch, eclectisch, authentiek of glamourous. DUTCHBED geeft mede invulling aan de luxurious living beleving die Diederik van Maren nastreeft bij als zijn projecten. “DUTCHBED maakt wederom tastbaar waar Nederlands design groot in is. Het past uitstekend bij de uitgangspunten van mijn werk. Voor mij was het dan ook vanzelfsprekend dat DUTCHBED de toevoeging BY DITA LIVING zou krijgen” aldus Diederik van Maren.

Delen met vrienden en met de rest van de wereld -
Het motto van DUTCHBED is “SHARING”. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd op een DUTCHBED relaxen, zitten, dansen of eten en hun DUTCHBED ervaring samen delen. De bedden kunnen aan elkaar gekoppeld worden. Dus ook voor grotere groepen is DUTCHBED het ideale loungebed. Wanneer men zich op een DUTCHBED vermaakt, zal die ervaring gemakkelijk via social media gedeeld worden met de rest van de wereld - een van de interessante voordelen die DUTCHBED biedt aan professionele gebruikers. Beach Clubs, restaurants, evenementen en gelegenheden waar de loungebedden staan, worden op die manier door de gebruikers gepromoot en krijgen meer bekendheid. DUTCHBED geeft een groter gevoel van vrijheid en ruimte dan reguliere loungebedden. Comfortabel relaxend op een DUTCHBED blijven gasten langer en bestellen meer. Ook dat gaat gemakkelijk want DUTCHBED biedt voldoende ruimte aan een groot dienblad met lunch, fingerfood, snacks, drankjes of diner. De loungebedden bieden ook zakelijk interessante voordelen. Zo is DUTCHBED uitstekend geschikt voor branding waardoor de premium uitstraling van zowel DUTCHBED als een merk of gelegenheid nog duidelijker wordt.

Party all night long -
Het DUTCHBED matras kan, net als de Sunbrella kussens, in vele verschillende kleuren geleverd worden. Zo combineert DUTCHBED uitstekend bij ander loungemeubilair en is het een ware eye catcher, in de tuin, aan het zwembad, bij een jetset strandtent of in een high class club. DUTCHBED kan uitgevoerd worden met LED verlichting onder het bed. Via de DUTCHBED light control App kan de verlichting aangepast worden en zelfs volledig afgestemd worden op de muziek. Voor zowel privé als zakelijk gebruik aantrekkelijk bij het creëren van een andere atmosfeer. Zo kan van DUTCHBED worden genoten ook als de zon al lang onder is.

De beste materialen voor de ultieme lounge ervaring -
DUTCHBED maakt gebruik van de allerbeste materialen en is beschikbaar in vrijwel alle kleuren met en zonder LED verlichtingstoepassing. De loungebedden van DUTCHBED zijn gemaakt van  Marine polyester. Via de speciale waterafvoer loopt regenwater door het bed en wordt zo weggevoerd. Hierdoor kan DUTCHBED uitstekend outdoor gebruikt worden. De kussen zijn gemaakt van SG30 Quick/dry foam en bekleed met Sunbrella Solids & Stripes, de nummer 1 op het gebied van all-weather en waterafstotende stoffen.

Deel: ' Diederik van Maren neemt belang en verbindt DITA LIVING aan DUTCHBED '