Nieuwegein, 2 maart 1999

P E R S B E R I C H T

De directie van Consist in Nieuwegein is uitgebreid met twee adjunct directeuren, Roel van Zon (verantwoordelijk voor marketing & sales) en Rob van der Salm (verantwoordelijk voor research & development).

Samen met de algemeen directeuren Jan Oord en Harrie Gooskens en met de adjunct directeuren Karel van der Heiden (customer services) en Sijmen Bergsma (Financiën en Organisatie) vormen ze de directie van deze Nederlandse dochter van de Zweedse ERP-leverancier IBS.

Zowel Roel van Zon als Rob van der Salm maakten reeds deel uit van het management team van Consist. Roel van Zon was verantwoordelijk voor de sales en consultancy bij klanten in overheid en zorg. Rob van der Salm was verantwoordelijk voor het team dat zich bezighield met het IBM San Francisco project (object oriëntend Java Shareable Frameworks).

Deze benoemingen maken deel uit van de nieuwe organisatiestructuur van Consist waarbij de organisatie langs de functionele assen is gegroepeerd naar research & development, marketing & sales en customer services. Deze nieuwe structuur is geïmplementeerd om de groeiplannen van Consist als onderdeel van het beursgenoteerde Zweedse IBS waar te kunnen maken.

Deel: ' Directie Consist uitgebreid '