Disco Total versus Bordello A Parigi in Club Claire, Amsterdam

Laatste nieuws: Met Italiaanse modeshow van Brian Enrico Body Couture

AMSTERDAM, 20170907 -- De bekende underground-party Disco Total organiseert de volgende editie samen met het illustere Italo-platenlabel Bordello a Parigi. De twee toonaangevende organisatoren van Italo-feesten gaan voor het eerst samenwerken op vrijdag 8 september in de nieuwe Club Claire in Amsterdam. In twee zalen gaan zij met op vriendschappelijke wijze de muzikale strijd met elkaar aan. Neem je eigen Disco Total wapperplaat mee of schaf een nieuwe aan voor een prijs die je zelf bepaalt. Vol is vol, dus koop van tevoren je toegangskaarten online of vroeg bij de kassa op de avond zelf.

Meine Güte, wat een zalige DJ line-up! Vanuit Bristol (UK) komt Antoni Maiovvi en uit Rotterdam de Italo-grootheid Ian Martin de boel tot een kookpunt brengen. Als klap op de vuurpijl presenteert Disco Total's Maxime Duvall live een nieuwe nog op vinyl uit te brengen tophit op het Bordello-label. Verder bestaat de DJ line-up uit: Aroy Dee, De Dupe, Ian Martin, Maxime Duvall en Antoni Maiovvi en een exquise keuze uit de beste Bordello-DJ's. Bravissimo! En modellen zullen Italiaanse modecreaties van Brian Enrico Body Couture tonen die speciaal voor deze editie van Disco Total zijn ontworpen. http://brianenricobodycouture.com/

[Disco Total versus Bordello A Parigi in Club Claire, Amsterdam]

Disco Total is een opvallende clubavond op steeds wisselende locaties in Amsterdam. De uitgelaten en open sfeer met allerlei soorten vrienden en fans die gemoedelijk met elkaar hun liefde voor Italo Disco bedrijven maken dit feest uniek. De orgastische optredens van DJ's die over elkaar heen buitelen om elkaar af te troeven met de beste oudste en nieuwste Italo-sounds zijn onvergetelijk. De Amsterdamse trendsetter, DJ, VJ en ‘recording artist’ Maxime Duvall organiseert en cureert Disco Total op de gevoelige grens van kunst, cultuur, esthetiek, melancholie, diepgang en kitsch. http://www.facebook.com/discototal/

Bordello A Parigi (letterlijk vertaald vanuit het Italiaans: Bordeel in Parijs) is een Nederlands platenlabel, kledinglijn, winkel, organisator van events en distributeur van vele platenlabels wereldwijd opererend vanuit Delft en Amsterdam sinds 2011. Door de jaren heen is de webshop en fysieke winkel uitgegroeid tot een plek waar vele trouwe en nieuwe klanten wereldwijd regelmatig terugkeren voor hun portie muziek, maar bijvoorbeeld ook merchandise als T-shirts en truien. Daarnaast hebben er vele Bordello A Parigi events plaatsgevonden in verschillende clubs en festivals over heel Europa waaronder Berlijn, Parijs, London, Milaan, Barcelona, Budapest en natuurlijk ook Amsterdam.

Social http://www.facebook.com/bordelloaparigi & http://soundcloud.com/bordelloaparigi

Webshop http://www.bordelloaparigi.com/

Wie: Disco Total & Bordello a Parigi
Wat: Twee zalen Italo-Disco, inclusief chill area & rookruimte