Discussiebijeenkomst met Libertarische Presidents- en Vice-presidentskandidaat

CNN LIBERTARIAN TOWN HALL

Discussiebijeenkomst met Libertarische Presidents- en Vice-presidentskandidaat

In de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 juni organiseert CNN een ‘Live Town Hall Meeting’ met de Libertarische kandidaat voor het Amerikaanse Presidentschap, Gary Johnson en de kandidaat voor Vice-President Bill Weld. De bijeenkomst vindt plaats in het Time Warner Center in New York en wordt geleid door CNN’s Chris Cuomo. Cuomo en de aanwezige kiezers stellen vragen aan beide kandidaten op eenzelfde wijze als eerder tijdens de Primaries voor Democraten en Republikeinen. Johnson zal spreken over hun korte termijn doel om de 15% drempel in de nationale polls te overschrijden zodat zij kunnen deelnemen aan de Presidentsdebatten die plaatsvinden in het najaar. Gezien de impopulariteit van Donald Trump bij de Republikeinse kiezers zouden de Libertarische kandidaten wel eens veel meer kans kunnen maken dan ‘derde’ partijen in het verleden.

CNN Libertarian Town Hall wordt uitgezonden in de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 juni om 03.00 uur Nederlandse tijd.

Zie ook: https://edition.cnn.com/2016/06/15/politics/gary-johnson-bill-weld-cnn-town-hall-libertarian/

CNN International

CNN’s aanbod van nieuws en informatie diensten is beschikbaar in zeven verschillende talen op alle belangrijke TV, internet en mobiele platforms met een bereik van meer dan 420 miljoen huishoudens over de gehele wereld. CNN International is de nummer 1 internationale TV nieuws zender volgens alle vooraanstaande media-onderzoeken in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, de Asia Pacific regio en Latijns Amerika en breidde onlangs het bereik in de VS uit via CNNGo. Het CNN digitale netwerk is een topnetwerk voor online nieuws, mobiel nieuws en sociale media. CNN bevindt zich in de voorhoede van digitale innovatie en blijft fors investeren in de uitbreiding van haar wereldwijde digitale aanwezigheid met een reeks van bekroonde digitale vernieuwingen en strategische partnerships, die zich richten op de behoefte van het publiek via data-analyse. De afgelopen jaren won CNN verschillende prestigieuze prijzen voor haar wereldwijde journalistieke werk.

CNN heeft 41 redactiekantoren en meer dan 1.100 affiliates wereldwijd via CNN Newsource. CNN International is onderdeel van Turner Broadcasting System, Inc., een Time Warner company.

Deel: ' Discussie met Libertarische Presidents- en Vice-presidentskandidaat '