Robeco

Rotterdam, 4 maart 1999

DIVIDENDVOORSTEL ROBECO N.V.

In de vergadering van commissarissen en directie van Robeco N.V. van 4 maart 1999 is besloten de Algemene Vergadering van Aandeelhouders voor te stellen over het boekjaar 1998 een dividend van EUR 1,40 (NLG 3,08) uit te keren (over het boekjaar 1997 was het dividend NLG 3,60). Het Jaarverslag zal op woensdag 24 maart 1999 verschijnen. De aandeelhou-dersvergadering wordt gehouden op donderdag 22 april 1999 te Rotterdam. De aandelen zullen met ingang van 26 april 1999 ex-dividend worden genoteerd. Het dividend zal bij aanvaarding van dit voorstel betaalbaar worden gesteld in euros.

DIVIDENDVOORSTEL ROLINCO N.V.

In de vergadering van commissarissen en directie van Rolinco N.V. van 4 maart 1999 is besloten de Algemene Vergadering van Aandeelhouders voor te stellen over het boekjaar 1998 een dividend van EUR 0,88 (NLG 1,94) uit te keren (over het boekjaar 1997 was het dividend NLG 1,52). Het Jaarverslag zal op woensdag 24 maart 1999 verschijnen. De aandeelhou-dersvergadering wordt gehouden op donderdag 22 april 1999 te Rotterdam. De aandelen zullen met ingang van 26 april 1999 ex-dividend worden genoteerd. Het dividend zal bij aanvaarding van dit voorstel betaalbaar worden gesteld in euros.

Zoekwoorden:

Deel: ' Dividendvoorstel Robeco '