Docentenstudie- en Workshopdag staat in teken van nieuwe verkoopeisen

AMERSFOORT, 20121108 -- In de politiek is de financiering van de Zorgsector een dagelijks terugkerend agendapunt. Daarom is de Vereniging Docenten Assurantie- en Bankleer (VDAB) verheugd dat Achmea – Agis (als insiders) bereid zijn gevonden op de docenten- en workshopdag van dinsdag 13 november 2012 te spreken over de financiering van de Zorgsector. De Docentenstudie- en Workshopdag zal in het teken staan van de gewijzigde verkoopeisen aan financiële producten per 1 januari 2013 en de gewijzigde WFT diploma eisen per 1 januari 2015.

Het dagprogramma en aanmelding is beschikbaar op: Workshopdag   Aanmelden Route

Overzicht van VDAB activiteiten over de periode tot mei  2013.

Docentendag Bank- en Verzekeringswezen op dinsdag 13 november 2012 bij AGIS in Amersfoort. Deze dag wordt georganiseerd in samenwerking met ECABO en de Stichting Praktijkleren.
Over de VDAB

De VDAB (Vereniging Docenten Assurantie- en Bankleer) is opgericht 4 november 1994 als belangenvereniging voor het ondersteunen van theoretische- en praktische opleidingstrajecten voor docenten binnen de sector Bank- en Verzekeringswezen voor het MBO- en HBO.

De VDAB heeft zelf initiatieven genomen voor het her- en bijscholen van docenten in het uitvoeringskader van de WET - BIO door het oprichten van de Stichting VDAB – Talent en door het stimuleren van docenten met een jaarlijkse uitreiking van de VDAB – Bokaal.

www.vdab.nl , www.vdab-talent.nl  ,  www.VDAB-Persdienst.nl , www.examens-wft.nl  VDAB-Nieuws

Deel: ' Docentenstudie- en Workshopdag staat in teken van nieuwe verkoopeisen '