DocuWorld 99 te Amsterdam

Woensdag 19 en donderdag 20 mei 1999

RAI Congrescentrum Amsterdam

Xerox en partners presenteren visie en technologie tijdens internationaal evenement:

DocuWorld 99 Amsterdam in teken van 'original thinking'

Amstelveen, 30 maart 1999
Op woensdag 19 en donderdag 20 mei a.s. organiseert Xerox in samenwerking met Nederlandse en internationale partners in het Rai Congrescentrum te Amsterdam het groots opgezette en internationaal georiënteerde kennisevenement DocuWorld 99. Onder het motto 'Explore. Discover. Connect. To Original Thinking' zal gedurende twee dagen aandacht gegeven worden aan de belangrijkste invloeden en ontwikkelingen van digitaal printen en drukken. Opinieleiders, visionairs, technologie-experts, toonaangevende leveranciers en gebruikers van state-of-the-art toepassingen presenteren het toekomstperspectief van o.a. one-to-one marketing, customized printing, digital full colour printing en genetwerkte digitale documentoplossingen.

DocuWorld 99 richt zich op een brede doelgroep, omdat genoemde onderwerpen in alle marktsegmenten actueel zijn. In de bank- en verzekeringswereld doet de geïndividualiseerde communicatie zijn opmars. In de industrie geldt hetzelfde voor de geïndividualiseerde handleiding. In de grafische industrie vindt een verschuiving plaats van massaal drukwerk naar printing-on-demand. En ook de overheid kan de communicatiekloof naar de burger verkleinen door gepersonaliseerde of one-to-one communicatie. Managers uit o.a. deze sectoren kunnen op 19 en 20 mei kennis vergaren en toepassingen zien die zij kunnen transformeren naar hun eigen organisaties om daarmee nieuwe marktkansen te ontplooien.

Key-note sprekers zoals Pierre Danon, President Xerox Europe, Barbara Pellow, Group Director Cap Ventures en Cor Molenaar, Directeur One-2-One Marketing en bijzonder hoogleraar Electronic Marketing aan de Erasmus Universiteit, zullen hun visie geven op genoemde onderwerpen. Daarnaast zullen ca. 40 sprekers hun kennis op dit gebied aan de toehoorders ter beschikking stellen. Het geheel wordt ondersteund met live demonstraties van toepassingen in de aangegeven richtingen.

Op 19 mei zal er vanaf 18.00 uur een speciaal programma zijn voor de grafische industrie. In drie masterclasses zullen gerenomeerde internationale sprekers hun mening geven over onderwerpen die de grafische industrie bezighouden, gevolgd door een Groot Grafisch Dictee met gerenommeerde Nederlanders.

De voorbereidingen van DocuWorld 99 staan al in het teken van one-to-one marketing. Bij registratie (schriftelijk of via Internet) voor een van de twee dagen wordt de mogelijkheid geboden enkele persoonlijke gegevens te verstrekken op basis waarvan de bezoeker bij aankomst in de RAI een geïndividualiseerd boekje overhandigd zal worden. Tevens zal via Internet de mogelijkheid geboden worden om een persoonlijke dagindeling te maken.

Deel: ' DocuWorld 99 Amsterdam in teken van 'original thinking' '