Dokterbed - nieuw in Amsterdam

Reinigen van matrassen is duurzamer

AMSTERDAM, 20130507 -- Dokterbed reinigt matrassen aan huis zodat men niet met een matras over straat moet. Dokterbed reinigt niet alleen bij particulieren maar ook op zakelijk gebied. Hotels en verzorgingscentra zijn dus geen probleem voor Dokterbed. Dokterbed is er op ingesteld om matrassen op locatie te reinigen. Dit gebeurt met een unieke reinigingsmachine waardoor het matras weer helemaal fris wordt. Het reinigen wordt natuurlijk zonder chemicaliën gedaan. Omdat Dokterbed haar klanten zo goed mogelijk van dienst wil zijn, breidt Dokterbed zijn netwerk nu uit naar drie vestigingen. Zo kan er sneller gewerkt worden en kan Dokterbed op meerdere plaatsen tegelijk in Nederland verschijnen.

[banner Dokterbed]
Vaak wordt gedacht: waarom moet je eens in de zoveel tijd je matras laten reinigen? Het ziet er toch niet vies uit? Maar toch wonen er in een ‘gemiddeld’ matras meer dan één miljoen huisstofmijten. Deze beestjes voeden zich met huidschilfers van mensen en dieren. Daarnaast houden ze van vocht en donkere plaatsen. Dus een matras is de perfecte leefomgeving voor de huisstofmijt. Deze microscopisch kleine wezentjes kunnen al snel allergische reacties veroorzaken wanneer men last heeft van bijvoorbeeld: astma, hooikoorts of eczeem.

Het oorspronkelijke idee komt van de Australische Paul Harnisch die in 1995 begon met het reinigen van matrassen. Het Nederlandse Dokterbed werd in 2011 opgericht in Eindhoven en de tweede vestiging van Dokterbed staat in Sevenum en werd in 2012 geopend. Vanwege de groei van Dokterbed kan men nu ook gebruik maken van de service in de regio Amsterdam.

Voor verdere informatie over Dokterbed Amsterdam kunt u contact opnemen met Phili Derveld.

Bedrijfsgegevens
Dokterbed Amsterdam