Ingezonden persbericht

Double-Take® Software breidt Benelux kantoor uit met internationaal opleidingscentrum

Kantoor in Brugge wordt centraal ontmoetingspunt voor partners Benelux en Noord-Europa

Brugge, 7 november 2006 - Double-Take Software, uitgever van de gelijknamige oplossing voor Disaster Recovery en High Availability van servers in een Microsoft-omgeving, breidt zijn Belgisch kantoor uit met een internationaal opleidingscentrum. Met zijn centrale ligging en uitstekende resultaten wordt het kantoor in Brugge het ontmoetingspunt voor alle partners van Double-Take Software uit de Benelux en Noord-Europa.

Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf Double-Take Software, opende twee jaar geleden een kantoor in Brugge om de groei in de Benelux-regio optimaal te ondersteunen. De keuze van deze centrale locatie bleek een schot in de roos te zijn en Double-Take Software wil de strategische focus op deze markt dan ook verder vergroten. Het kantoor in Brugge wordt hiertoe uitgebreid met een opleidingscentrum waar partners van Double-Take Software uit de Benelux en Noord-Europa terecht kunnen voor trainingsessies over de installatie en ondersteuning van Double-Take-oplossingen. Op die manier verkleint Double-Take Software verder de afstand tot het bestaande partnernetwerk en stelt het zich toegankelijk op naar toekomstige partners.

Peter Doens, voorheen werkzaam in het Franse kantoor van Double-Take Software, wordt bovendien benoemd tot Sales Director Benelux en gaat samenwerken met Wouter Vancoppenolle, Technisch Directeur Benelux, in het Brugse kantoor. Met deze beslissing vergroot Double-Take Software zijn zichtbaarheid en wordt het Benelux-kantoor toegankelijker voor Noord-Europese partners. "Een groot aantal bedrijven heeft een strategische vestiging of het hoofdkwartier in de Benelux", zegt Peter Doens, Sales Director Double-Take Software Benelux. "High availability- en disaster recovery-oplossingen worden steeds belangrijker in de IT-infrastructuur van Benelux-bedrijven. Met de uitbreiding van het kantoor in Brugge met een opleidingscentrum willen we onze klanten en partners een beter lokale ondersteuning en gericht advies bieden."

Over Double-Take Software

Deel: ' Double-Take® Software breidt Benelux kantoor uit met internationaal .. '