Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT's Perfect Fashion solutions

LAREN, 20170718 -- Dstrezzed, het vintage herenmerk geïnspireerd op de hardwerkende man uit de jaren ’50, en Chasin’, het wholesalemerk van de Score Group, hebben de keuze gemaakt om samen met IT’s Perfect de toekomst in te gaan.

IT's Perfect formuleerde enige jaren geleden haar missie: het kunnen bieden van een volledige online oplossing voor de mode industrie, platform onafhankelijk, werkend op elk device (PC, laptop, tablet, telefoon), eenvoudig in gebruik, en tegen beheersbare kosten. Aan deze missie is vormgegeven met de volgende volledig geïntegreerde online producten: een browserbased fullblown fashion ERP systeem voor wholesale, retail, CMT, private label en bedrijfskleding, verrijkt met een geïntegreerde B2B webshop, een B2C webshop, een distributeursportal, een iPad App voor order entry, een warehouse management systeem met barcodescanning, een leveranciersportal, een kassa en een iPhone App voor voorraadinventarisatie en pickscanning,

Hiermee is full supply chain integration niet iets waar IT’s Perfect streeft, maar wat IT’s Perfect gewoon faciliteert. Dstrezzed en ‘Chasin onderkenden het unieke karakter van dit aanbod en bevestigen hiermee dat IT’s Perfect de juiste koers heeft uitgezet.

IT’s Perfect richt zich louter op Fashion en biedt oplossingen voor bedrijven welke zich richten op kleding, schoenen, sportswear en accessoires.

Paul Jonker, CEO van IT’s Perfect: “We onderkenden dat de mode industrie zoekende was naar een IT-oplossing die niet alleen marktgericht is opgezet, maar die zich tevens onderscheidt door het gebruik van de nieuwste online technieken, en waarmee de mode ondernemer snel aan de slag kan. Een eenvoudige opzet in een online omgeving, die met elk device benaderd kan worden. En waarbij elk aspect waar een mode ondernemer mee te maken kan krijgen wordt afgedekt. Met IT’s Perfect hebben we die oplossing neergezet.”

[ IT's Perfect logo]

Over IT’s Perfect
De medewerkers van IT’s Perfect hebben jarenlang hun strepen verdient in de mode, en in IT. Wij kennen uw proces, en wij kennen uw problematiek. En wij onderkenden de noodzaak voor een innovatieve markt specifieke oplossing, waarbij gebruik gemaakt wordt van de nieuwste online technieken, waarbij licentie – en implementatiekosten beheersbaar zijn, en waarbij elk denkbaar onderdeel binnen het proces van een modebedrijf wordt afgedekt. Vanuit uw en onze kennis en ervaring creëerden wij iets perfects: IT’s Perfect. Adapt the Future.

Deel: ' Dstrezzed en Chasin’ kiezen voor IT's Perfect Fashion solutions '