Duizenden euro's winkeltegoed voor winkelend publiek in Sneek

SNEEK, 20141127 -- Zaterdag 29 November zal Money 4 Products Sneek gratis winkeltegoedbonnen uitdelen die te besteden zijn in de vestiging te Sneek. Dit zal plaatsvinden tussen 14:00 en 17:00 uur in de binnenstad van Sneek. Er lopen dan medewerkers van het Money 4 Products promotieteam door de stad. De bonnen hebben een waarde van €5 en €10 en zijn vrij te besteden in de Money 4 Products winkel te Sneek. Op deze manier wil Money 4 Products graag kennismaken met de inwoners van Sneek en omgeving en bijdragen in de dure maand december.

Crisis of niet dit mag de feestmaand voor ouderen en kinderen niet drukken. Hiermee wil Money 4 Products iets terug doen voor alle inwoners van de gemeente Sudwest Fryslan en bijdragen in deze financiële moeilijke tijden.

Money 4 Products is een snel groeiende winkelketen met vestigingen in heel Europa, die zich richt op in-verkoop van zowel nieuwe als gebruikte producten. Daarnaast krijgen klanten de mogelijkheid om tijdelijk hun producten te belenen of deze direct tegen contant geld te verkopen. Op 10 november jongstleden opende Money 4 Products ook een vestiging in Leeuwarden.

Voor meer informatie: www.money4products.nl

Deel: ' Duizenden euro's winkeltegoed voor winkelend publiek in Sneek '