Ingezonden persbericht

persbericht



Duizenden SMS-jes voor Katja Schuurman

Hapsappies winnen Vizzavi Star Challenge

Amsterdam, 4 juni 2002 Ze hadden er alles voor over om hun droom werkelijkheid te laten worden: voor één keer stappen in de glamourwereld van de soapsterren en de populaire actrice Katja Schuurman in levende lijve ontmoeten. Het team Hapsappie moest een spannende strijd voeren om de hoofdprijs te winnen van de Vizzavi Star Challenge, een interactief SMS-spel van Vizzavi.

Sander Nolles, één van de Hapsappies (Utrechts voor Biertje drinken), was razend enthousiast over het VIP-weekend. Samen met zeven vrienden uit Utrecht mocht hij afgelopen vrijdagochtend een gala-outfit uitzoeken, waarna een lunch volgde met niemand minder dan Katja Schuurman en Johnny de Mol. s Middags werden de teamleden opgemaakt door topvisagisten. s Avonds werd gedineerd in een luxe hotel, daarna werden de Hapsappies met een glimmende limo naar het Glamago gala gereden waar ze als echte VIP s werden behandeld. Veel bekende Nederlanders en soapsterren waren aanwezig als Georgina Verbaan, Kelly, Gordon, Winston Gerschtanowitz en Tanja Jess. En natuurlijk ook Katja en Johnny. Na een overnachting in een 4-sterrenhotel, kreeg iedereen tot slot ook nog een mobiele telefoon en een persoonlijke videoboodschap van Katja.

Duizenden SMS-jes
Vizzavi Star Challenge werd vanaf 1 mei gespeeld door honderden teams. In de eerste ronde moesten de spelers vragen beantwoorden over sterren en sterrendom. Goede antwoorden werden beloond met punten en prijzen als mobiele telefoons en DVD-spelers. In de slotronde van het SMS-spel moesten de finalisten proberen zoveel mogelijk vrienden en familieleden te mobiliseren om per SMS op hun team te stemmen. De Hapsappies sleepten totaal vier miljoen punten in de wacht.

Het was een nek-aan-nek race tussen de Hapsappies en het team BMX-cruw. Hapsappies ging het niet alleen om het winnen van spetterende prijzen, maar ook om het verzinnen van creatieve manieren om mensen via SMS op hen te laten stemmen. Zo plaatsten ze berichten op websites, nieuwsgroepen en op de fansite van Katja Schuurman met het verzoek aan de lezers op hun team te stemmen. De laatste speeldag begonnen de Hapsappies al om zes uur s ochtends met het versturen van SMS-berichten om een voorsprong op de overige teams te krijgen. Het team heeft duizenden SMS-jes verstuurd om de hoofdprijs te winnen. Op de actiesite van Vizzavi kon iedereen de actuele stand precies bekijken. Als het ene team voor stond, bedacht het andere team weer een tactiek om de achterstand in te halen.

Over Vizzavi
Vizzavi is een gezamenlijke onderneming (50/50) van de Vodafone Group, s werelds leidende bedrijf in mobiele communicatie, en Vivendi Universal, Europees marktleider op het gebied van entertainment. Vizzavi wil in Europa de toonaangevende mobiele portal zijn door uit te blinken in mobiele diensten, entertainment en uitwisseling van informatie. Informatie en diensten van Vizzavi zijn op diverse manieren toegankelijk, via de mobiele telefoon, de Personal Computer en Personal Digital Assistent (PDA). Vizzavi is opgericht in juli 2000 en bedient nu 7.5 miljoen klanten in Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Portugal, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

Voor meer informatie
Hanneke Zwierink
Communication Manager Vizzavi Nederland
Tel: 06 250 04 257
hanneke.zwierink@corp.vizzavi.nl

Deel: ' Duizenden SMS-jes voor Katja Schuurman '




Lees ook