Dutch Blue winnaar 2016 in Online communicatie en marketing


Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

Rotterdam, 20160718 -- Dutch Blue is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Online communicatie- en marketingbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering. ‘Dutch Blue weet zijn diepgaande kennis van online communicatie en marketing te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Een jonge topper die nu reeds mooie bedrijven bedient.’

Meer dan 10 jaar ervaring in website- en webshopontwikkeling, online marketing, zoekmachineoptimalisatie, Google Adwords en social media. Als full-service online marketingbureau werkt Dutch Blue met Hollandse nuchterheid aan duurzaam online succes voor zijn klanten. Niet via een vaste formule, maar vanuit een persoonlijk perspectief. De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Dutch Blue een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Dutch Blue, want men is continu bezig zijn diensten te verbeteren en optimaal af te stemmen op de klant.’

Intensieve klantrelaties
‘Dutch Blue onderscheidt zich niet alleen door het ontwerpen en creëren van online platforms, maar vooral door de intensieve relatie die het met zijn klanten aangaat, en die aantoonbaar tot betere resultaten leidt’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Het bureau is klein genoeg om optimaal klantcontact in de persoonlijke sfeer te kunnen garanderen, maar tegelijk groot genoeg om ook grote en internationale opdrachtgevers te bedienen. Alles is in huis bij dit full-service bureau, dat kan zorgen voor de inhoud, het maatwerk en alle activiteiten voor een excellente online-aanwezigheid. De projecten liggen met name op het vlak van concept, design & ontwikkeling, online marketing & consultancy en E-business solutions & operations. Het succes van de onderneming leidt tot veel mond-tot-mondreclame, en op dit moment ligt de beperking vooral bij de beschikbaarheid van goede mensen om de grote vraag aan te kunnen.’

Dutch Blue is volgens de jury hard op weg te gaan behoren tot de eliteclub DDA (Dutch Digital Agencies), een groep leidende bureaus met een omzet van meer dan € 1 miljoen die toonaangevend in de markt zijn en de trend zetten. Hiervan wordt weer een extra groei impuls verwacht, omdat veel bedrijven graag samenwerken met deze erkende bureaus.

Dutch Blue, opgericht in 2009, is gevestigd in Rotterdam en telt circa 18 medewerkers. Het is in heel Nederland actief. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper. Terecht de branchewinnaar!’, aldus de Nominatiecommissie.

Meer informatie: www.dutchblue.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut
Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL7, zondags om 13:55 uur. 


Deel: ' Dutch Blue winnaar 2016 in Online communicatie en marketing '




Lees ook