Dutchtone verwelkomt haar 200.000ste abonnee

Den Haag, 22 juli 1999 - Dutchtone heeft vandaag in de Dutchtone-shop in Utrecht haar 200.000ste klant mogen verwelkomen. De 20-jarige Paul Castelein uit Utrecht kocht op woensdag 21 juli een ALLIN-belpakket waarmee de grens van 200.000 Dutchtone-abonnees werd bereikt.

Jérôme Rémy, Chairman en Chief Executive Officer van Dutchtone, zegt over deze gebeurtenis: "De 200.000ste Dutchtone-beller is een bevestiging van de snelle groei die Dutchtone in een korte tijd heeft gerealiseerd. De belangrijkste factoren voor deze groei zijn de drive en het enthousiasme van onze mensen, de kwaliteit van het netwerk, dat in oktober landelijke dekking zal bieden, de producten en diensten én de uitgebreide dienstverlening. Met 1250 verkooppunten, acht Dutchtone-shops en uitgebreide customer care werken we aan een zeer hoog service level."

"Met ons innovatieve productenaanbod van ALLIN en ALLIN prepay én met nieuwe producten als CALLTOGETHER en Simbox biedt Dutchtone haar klanten de mogelijkheid om zowel mobiel als vast tegen een aantrekkelijk tarief te telefoneren", zegt Eric Huygen, Sales en Marketing Directeur bij Dutchtone. "Deze aanpak blijkt zich nu te bewijzen, nu we binnen zes maanden al 200.000 klanten konden noteren. Deze mijlpaal is een stimulans om op de ingeslagen weg door te gaan en te blijven werken aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten voor de consumenten- en zakelijke markt."

Deel: ' Dutchtone verwelkomt haar 200.000ste abonnee '