E-factuur goedkoper dan postzegel

E-facturen en meer verzenden vanuit de eigen software

AMSTERDAM, 20090615 -- Register.nl biedt bedrijven heel voordelig e-factureren. Bedrijven en instellingen die zijn ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel kunnen online of vanuit hun eigen software echte e-facturen verzenden naar andere ingeschreven bedrijven en instellingen. Echte e-facturen zijn meer dan een plaatje per e-mail. Register stuurt een `ouderwetse' e-factuur - een plaatje per e-mail - én biedt de mogelijkheid de ontvangen facturen in eigen software te verwerken, zonder de facturen met de hand in te hoeven voeren.

Bedrijven die gebruik maken van e-factureren kunnen hun klanten een gratis account op Register aanbieden, waarmee zij de facturen van deze en andere leveranciers op één plaats kunnen beheren.

Register verzendt niet alleen e-facturen, maar ook andere digitale berichten tussen bedrijven, en noemt deze legals. Legals zijn o.a.: facturen, creditnota's, kopiefacturen, herinneringen en aanmaningen. Maar ook de algemene voorwaarden van een bedrijf kunnen als legal worden verzonden. Legals zijn van gecontroleerde afzenders met de actuele gegevens uit het handelsregister en bevatten gecontroleerde btw-nummers. Bovendien worden de datum en tijd van het verzenden geregistreerd en controleert Register met uitgekiend bouncemanagement of de berichten aankomen.

Voor het verzenden van e-facturen en andere legals hoeven bedrijven niet te investeren. Afrekening vindt plaats per verzonden legal à ¤ 0,25.

Deel: ' E-factuur goedkoper dan postzegel '