e.Trade en Compass Interactive introduceren e-Stat

DIEMEN/ZEIST, 20 januari 1999 - e.Trade, de Internet-leverancier voor het MKB, en Compass Interactive, de ontwikkelaar van de NedStat meetsoftware, introduceren de e-Stat bezoekerstatistieken. Klanten van e.Trade krijgen hiermee gedetailleerde informatie over de bezoekers van hun Website.

e-Stat is een op maat gesneden versie van NedStat, de beroemde meetsoftware van Compass Interactive. Met e-Stat beschikt een klant van e.Trade voor Hfl. 89,- per jaar over de volgende informatie:

* Totaal aantal bezoekers sinds het begin van de meting
* Drukste dag tot nu toe
* Laatste tien bezoekers
* Bezoekers per dag / week / weekdag / uur
* Bezoekersprognose voor de huidige dag
* Vorige URL van de laatste twintig bezoekers
* Bezoekers per provider / stad / browser / land / continent

De statistieken zijn afgeschermd met een wachtwoord, zodat alleen de eigenaar van de site de informatie kan raadplegen. Het activeren van e-Stat verloopt via Site Creator, een programma dat de klant bedient vanuit de Webbrowser. HTML-kennis is overbodig; simpel klikken volstaat. Na activering zijn de statistieken direct beschikbaar.

Met de lancering van e-Stat voegt e.Trade een waardevol product toe aan het assortiment. "Onze klanten zijn erg benieuwd naar de aanloop op hun Website", zegt e.Trade directeur Roland Vonk. "Dankzij e-Stat kunnen ze van minuut tot minuut de drukte in de gaten houden. Erg handig als ze het effect van speciale acties willen meten. Loont het om een Website-adres in een folder te vermelden? Is het aanmelden bij zoekmachines gelukt? Allemaal vragen waar e-Stat antwoord op geeft."

Ook commercieel directeur Hans Veldhuizen van Compass Interactive / NedStat is tevreden over het resultaat van de samenwerking. "Door de introductie van e-Stat hopen wij vele bedrijven, die de eerste schreden op het Internet zetten, een waardevol instrument te geven. Met e-Stat kunnen zij heel eenvoudig zien of de gedane investering beantwoordt aan de vooraf vastgestelde verwachtingen."

NedStat is ontwikkeld door Compass Interactive BV, Eekholt 54, Diemen, Nederland.

Deel: ' e.Trade en Compass Interactive introduceren e-Stat '