Eastman Software sluit partnership met Xerox Professional Services

Nieuwegein - 2 november 1999 - Eastman Software Benelux en Xerox Professional Services Northern Europe zijn een partnership aangegaan. De producten van Eastman Software, Imaging for Windows NT, Workflow for Windows NT en ERM/COLD (Enterprise Report Management) zullen door Xerox Professional Services worden geïntegreerd in Work Management toepassingen voor organisaties in met name de financiële dienstverlening.

"We zijn bijzonder ingenomen met dit nieuwe business partnership", zegt Benelux-directeur Eric Abcouwer van Eastman Software. "Xerox Professional Services wordt alom gezien als een van de toonaangevende system integrators op het gebied van Document Management. Het feit dat zij onze producten voor het digitaal opslaan en distribueren van documenten nu nog actiever gaan ondersteunen en toepassen is een duidelijk signaal naar de markt."

voor financiële sector
"In elk project, waarbij onze ondersteuning wordt gevraagd, bundelen wij de kennis en ervaring van onze medewerkers met de software- en hardwareproducten die in die situatie het best passen", aldus Hans Kaashoek, directeur Noord-Europa van Xerox Professional Services. "Voor verzekeringsmaatschappijen en andere relaties in de financiële sector hebben we daarbij al meermaals de producten van Eastman Software ingezet. Tot volle tevredenheid van alle partijen. Binnen het ACHMEA-concern zijn wij zelfs benoemd tot Preferred System Integrator van alle Electronic Document Management Systemen waarbij Eastman productie-software geïmplementeerd gaat worden of al wordt gebruikt. Alle reden dus, om de reeds lang bestaande contacten tussen Xerox Professional Services en Eastman Software hier in Nederland te verstevigen en te optimaliseren."

groeiende vraag naar gestructureerde productiesoftware Binnen Xerox Professional Services is inmiddels een Competence Group samengesteld rondom de producten van Eastman Software. "We willen optimaal inspelen op de sterk groeiende vraag naar efficiënte en krachtige oplossingen voor gestructureerde productiesoftware binnen Document Imaging en Workflow-processen, juist ook in de in de financiële sector", zegt Hans Kaashoek. "Dagelijks komen er daar zeer veel documenten van buitenaf de workflow binnen, die men als images wil kunnen hanteren. Voor processen als schadeafhandelingen, client-mutaties en hypotheekaanvragen zoeken verzekeringsmaatschappijen en banken dan ook voortdurend naar oplossingen waarmee ze die externe documenten sneller kunnen scannen, voordeliger en toch betrouwbaar kunnen opslaan en moeiteloos weer kunnen ontsluiten en distribueren. Dat vraagstuk beperkt zich uiteraard niet tot de Benelux. Wij voeren Document Management projecten uit in alle landen van Noord-Europa. Ik denk dat dit partnership met Eastman Software dan ook nog wel eens internationale spin-off kon krijgen."

Eastman Software
Eastman Software, onderdeel van de wereldwijd actieve Eastman Kodak Company, is erkend marktleider op het gebied van applicaties voor imaging, workflow en documentmanagement. Een veel toegepaste ontwikkeling van Eastman Software is de applicatie Imaging for Windows, die deel uit maakt van de Microsoft Windows 95- en Windows NT-besturingssystemen.

Meer informatie
Kijk op www.eastmansoftware.com of neem contact op met Nathalie Kosterman , assistant to the Regional Director Benelux, Kodak Nederland B.V., Eastman Software Division, telefoon 030 - 600 88 00.

Deel: ' Eastman Software en Xerox Professional Services partners '