eBizmail
9356 ZG
Tolbert

eBizmail levert speciaal voor het Midden en Klein Bedrijf ontwikkelde e-mail oplossing

Tolbert 29 juni 1999

eBizmail in Tolbert is gestart met de distributie van een speciaal voor het MKB bestemde en unieke e-mail oplossing.
eBizmail is de Europese vertegenwoordiging van USA.NET in Colorado Springs (USA).Aanbieder van op maat gesneden e-mail oplossingen aan bedrijven en internet providers.
USA.NET is bij de consument het best bekend vanwege de gratis e-mail adressen die aangeboden worden via www.netaddress.com .Deze gratis portal mail van USA.NET wordt ook aangeboden als WebMail door  Netscape, en AmexMail, het communicatie kanaal van American Express Travel Related Services Inc.
WebMail en AmexMail zijn respectievelijk te vinden onder www.netscape.com en www.amexmail.com. Het Midden en Klein Bedrijf gaat steeds meer "online" en verdient een specifiek product wat zorgt voor een verbeterde in- en externe communicatie.
Nu kunnen bedrijven in deze sector, maar natuurlijk niet alleen zij, een eigen " postkantoor" ontwikkelen.

Het systeem start met een eigen e-mail site ; probleemloos te combineren met een op consumenten gerichte web-site.
Deze  http://www.uwbedrijf.nl  email site is
HTML stuurbaar en door logogebruik, kleuren, informatiepagina en dergelijke totaal aan de bedrijfsidentiteit aan te passen.
Standaard biedt het zelfs een bulletin board om informatie voor bijvoorbeeld medewerkers weer te geven.
Minimaal zijn aan zo'n e-mail site 5 emailadressen gekoppeld. Er is geen maximum ;het is een flexibel systeem ,snel aan te passen aan het aantal gebruikers in een bedrijf.

De e-mailadressen uwnaam@uwbedrijf.nl zijn webbased . Een gebruiker kan dus overal ter wereld vanuit elke computer die op internet aangesloten is zijn / haar e-mail afhandelen. Een gedetacheerde ICTer kan op deze wijze gemakkelijk contact houden met het bureau wat hem uitgezonden heeft.
Het spreekt voor zich dat de e-mail ook off-line met een e-mail reader als Outlook Express afgehandeld kan worden

Standaard biedt het systeem een aantal e-mail toepassingen die elders als "extra" betaald dienen te worden ; Mail forwarding, Autoresponders, Junk Mail Blokkering zijn daar enkele van.

Een belangrijk voorbeeld is ook dat het systeem geen eigen hardware vraagt en alle onderhoud en software upgrading door eBizmail verzorgt wordt. De enige menskracht investering die het van de afnemer vraagt is iemand die "postmaster" is en daarmee zorg draagt voor tenaamstelling van email adressen , aanpassing van de site en dergelijke.
De "Postmaster" functie wordt begeleidt met een speciaal afgestemd manual.

"Wij zijn blij met dit product " zegt Bert de Vries van eBizmail " het geeft het MKB en organisaties in de gezondheidszorg, onderwijs en overheid een prima instrument om alle mogelijkheden van
e-mail optimaal te benutten".

Ook de prijsstelling is zorgvuldig afgestemd op de doelgroep. Buiten een eenmalige betaling voor het opzetten van een e-mail site, en een maandelijks bedrag per e-mail adres heeft een klant geen extra kosten.

Een kleine organisatie heeft echter al vanaf fl. 37.50 per maand en een eenmalige betaling van
fl. 225  het meest innovatieve e-mail systeem in huis.
Alle informatie over dit product is te vinden op : http://ebizmail.ppo.net
Persoonlijk krijgt u informatie via info@ebizmail.com   of telefonisch via 0622 309 410

Deel: ' eBizmail levert e-mail oplossing voor mkb '