Angus.nl 1 oktober gelanceerd!

Datum: 1 oktober 1999

Amsterdam, 1 oktober - Vandaag werd een geheel Nederlandstalige site voor interactieve media-artikelen gelanceerd: www.angus.nl. De site start met een aanbod van ruim 800 CD-Roms maar zal snel worden uitgebreid, onder meer met DVD-video en DVD-Rom. Angus.nl claimt de meest informatieve, gebruikersvriendelijke en voordelige site voor dergelijke artikelen te zijn. Op korte termijn zal het bovendien de meest complete site voor interactieve multimediaproducten zijn, aldus Angus.nl

Angus.nl is een activiteit van ECI en komt voort uit de CD-Rom helplijn die ECI begin 1997 startte voor haar CD-Romklanten. Na enige tijd werd besloten de opgebouwde kennis van de helplijn te combineren met de expertise in het maken van websites die ECI inmiddels ontwikkeld had: www.gametips.nl werd geopend. Een interactieve site waar zowel ECI als haar leveranciers en gamers zelf (klanten en niet-klanten) informatie inbrengen over games. Cheats, walkthroughs, patches, recensies, tips en nog veel meer krijgen hier een plaats en zijn 24 uur per dag bereikbaar.

De verkoop van CD-Roms bleek succesvol en de belangstelling voor Gametips.nl was groot. Daarom besloot ECI een site te maken met aanbod van interactieve multimedia-producten, te beginnen met CD-Rom.

Elke aangeboden titel is voorzien van uitgebreide informatie. Verder werken vele externe deskundigen mee aan de informatievoorziening op de site. Ook Angus.nl is interactief: bezoekers en klanten kunnen recensies, tips en meer toevoegen aan het aangebodene. Dit en meer maken de site tot de meest informatieve site voor interactieve multimediaproducten. Bovendien is alle informatie in het Nederlands.

Behalve aan uitgebreide informatie is ook veel aandacht besteed aan de gebruikersvriendelijkheid van Angus.nl. De site is snel en uitstekend geschikt voor zowel beginnende als ervaren internetters. Het gebruik van de Nederlandse taal maakt de site extra gebruikersvriendelijk.

Wie vaker CD-Roms koopt is voordelig uit met het lidmaatschap van de Angus Club: een club zonder enige verplichting, maar met diverse voordelen. Zo krijgen leden van de Angus Club korting op toptitels uit het Angus-assortiment, maar ook op producten en diensten van derden.

Organisatie: ECI BV

adres: Laanakkerweg 14 - 16