ECRM wordt ECRM Imaging Systems

Met de introductie van een compleet workflowsysteem op WinNT basis, 2 nieuwe CtP belichters in het B2 formaat, en een compleet pakket CtP platen en ontwikkelmachines geeft ECRM aan een nieuwe koers te gaan volgen.
ECRM, fabrikant van zgn. 'recorder-only' oplossingen voor kleine en middelgrote drukkerijen en kranten wordt hiermee een totaalleverancier van pre-press systemen en maakt hiermee duidelijk zich volledig op de CtP markt te hebben gericht.

Het ECRM MaxWorkFlow systeem is modulair en specifiek ontwikkeld voor kleine en middelgrote grafische bedrijven die de digitale verwerking van orders willen vereenvoudigen en overzichtelijk willen maken. Het systeem is volledig open en bevat standaard componenten als de Harlequin S/W Rip, een pre-flight check, een OPI- en inslagmodule, en een groot aantal drivers voor printers, plotters, SCSI-devices en een grote range belichters. Het ondersteunt vrijwel alle data-formaten, is volledig door de gebruiker in te richten en is vooral betaalbaar.

Beide CtP belichters zijn in het B2 formaat (618 x 820) en bieden een zeer goede prijs/prestatieverhouding. Afhankelijk van het plaatformaat varieert de plaatproductie van 20- tot 112 platen/uur. De belichters zijn volledig te gebruiken in daglicht en on-line gekoppeld aan de ontwikkelmachine. Bedrijven met beperkte ruimte (in zowel vierkante meters als budgetaire zin) zullen geïnteresseerd zijn in dit veelzijdige, compacte apparaat waar een zeer aantrekkelijk prijsplaatje aan hangt.
Bovendien biedt ECRM zelf zeer aantrekkelijke inruilcondities voor hen die de stap nog niet wagen en eerst in een conventionele filmbelichter willen investeren.

ECRM wordt in Nederland vertegenwoordigd door Compenic BV in Leiden. Vanzelfsprekend is alle apparatuur te zien op de IFRA (standno. 11/320).

Meer informatie of een afspraak:
Compenic BV Leiden - 071-5414461
www.compenic.nl