Eén van de grootste werkgevers van Amsterdam bestaat 20 jaar

Amsterdam, 20120814 -- Tentoo, het eerste payrollbedrijf van Nederland (voorheen Payroll Services), bestaat deze maand 20 jaar. De pionier op het gebied van payrolling groeide in de afgelopen jaren van een eenmanszaak uit naar een vooraanstaande organisatie. Anno 2012 staan er ruim 18.000 freelancers en flexwerkers op de payroll en werkt men samen met 6500 bedrijven, die worden bediend vanuit het kantoor in Amsterdam en vanuit de vestiging op het Media Park in Hilversum.

Maar de ambities bleven niet bij payrolling alleen. Zo heeft Tentoo haar dienstenpakket uitgebreid met salarisadministratie en een fullservice dienstverlening voor zpp’ers, waarbij hun administratie wordt verzorgd en zij kunnen rekenen op een betaling van de factuur binnen 7 dagen (voorfinanciering) en geen incassozorgen hebben. Een mooie groei, die dit jaar nog eens gevierd wordt met het 20-jarig jubileum.

Tentoo wil deze mijlpaal niet zomaar voorbij laten gaan. Gedurende een half jaar viert Tentoo feest. In plaats van cadeaus ontvangen, trakteert Tentoo. De kick-off voor de festiviteiten start op woensdag 2 mei. Op https://www.tentoo.nl/20jaar wordt er vanaf dan veel aandacht besteed aan dit jubileum. Speciaal voor de gelegenheid is er een jubileum logo ontworpen.

Over Tentoo
Bij de oprichting in 1992 was Tentoo het eerste payrollbedrijf in Nederland. Nog steeds is Tentoo koploper op de Nederlandse payrollmarkt. Tentoo heeft een zeer hechte band met de creatieve sector, maar is actief in alle branches waar behoefte is aan tijdelijke werkverbanden en een flexibele relatie tussen opdrachtgevers, freelancers en zzp’ers. Naast payroll kan men bij Tentoo ook terecht voor salarisadministratie, zzp-support en verzekeringen.

Deel: ' Eén van de grootste werkgevers van Amsterdam bestaat 20 jaar '