TROS

Uitzending woensdag 29 augustus
Nederland 1 - 18.15 uur

YAB YUM DE MUSICAL

Yab Yum is al jarenlang gesloten, maar speelt nog steeds tot ieders verbeelding. Het ooit meest luxueuze bordeel van de wereld was niet alleen populair bij zakenmensen, maar werd langzaam aan overgenomen door duistere figuren uit de onderwereld. Uiteindelijk moest eigenaar Theo Heuft de zaak gedwongen voor een veel te lage prijs aan die onderwereld verkopen en sloot Yab Yum noodgedwongen de deuren op last van de gemeente. Woensdag gaat de musical over dit roemruchte etablissement in première. In de uitzending van EENVANDAAG van woensdag 29 augustus een reportage.

De Republikeinse conventie
In Florida is deze week de Republikeinse conventie gaande. Mitt Romney presenteert zich er in aanloop van de Amerikaanse verkiezingen komende november, als tegenkandidaat tegen Barack Obama. Romney's voornaamste taak: zorgen dat de partij in zijn geheel achter hem staat, en zorgen dat de verkiezingen gaan over het onderwerp waar hij denkt te scoren: de economie. Lukt het hem? In EENVANDAAG een reportage.

Voor meer informatie: www.eenvandaag.nl

Deel: ' EENVANDAAG Yab Yum de musical '