Ingezonden persbericht

De eerste Formule Renault 1.6 uitgeleverd aan Stuart Racing Team

De allereerste Formule Renault 1.6 voor het NEC Junior kampioenschap is uitgeleverd aan Stuart Racing Team. De eerste auto ging direct vanuit de fabriek de eerste testsessie in Spanje in. Liroy Stuart (team manager): Wij zijn erg blij om het eerste team met een auto te zijn en kijken terug op probleemloze testdagen op Valencia.

Het team uit Elst zet tenminste twee auto's in en kijkt nog naar een optie voor een derde auto. De organisatie gaat overigens uit van een minimum van 15 auto's uit vier verschillende landen: Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Stuart Racing Team heeft de eerste auto zelf gekocht, maar er bestaat ook de mogelijkheid om de auto te leasen. De organisatie van de Formule Renault 1.6 NEC Junior heeft in samenwerking met het leasebedrijf van Renault Nederland, RCI Banque een aanbieding uitgewerkt voor Nederlandse personen en bedrijven om een auto aan te kunnen schaffen. Met relatief lage maandtermijnen komt een Formule Renault 1.6 voor veel potentiële teams en coureurs een stuk dichterbij.

Deel: ' Eerste Formule Renault 1.6 uitgeleverd aan Stuart Racing Team '